Privat ultralyd

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, er det mange her som har/skal bestille privat ultralyd? En ultralyd mellom OUL og tidlig ultralyd? Var selv på tidlig UL i uke 7, fikk se at hjertet slo og slik, men er jo så nyskjerrig på om alt står bra til nå, er 12+0 på tirsdag. Så lurer på å bestille en privat UL før ordinær i uke 18:)
Hva skal dere?:)

Hei, er det mange her som har/skal bestille privat ultralyd? En ultralyd mellom OUL og tidlig ultralyd? Var selv på tidlig UL i uke 7, fikk se at hjertet slo og slik, men er jo så nyskjerrig på om alt står bra til nå, er 12+0 på tirsdag. Så lurer på å bestille en privat UL før ordinær i uke 18:)
Hva skal dere?:)

Ligger likt som deg. Var også på tidlig ul i uke 7, og er 12+0 på tirsdag :) vi har bestilt privat ul når vi er 14+2 så vi gleder oss masse til det! ;)

Jeg bestilte time til privat ultralyd 26. Mai, er da 14+4 så håper å kunne se hva det blir da. Kjempenysgjerrig... ;-) Skal på sykehuset 26. Juni, i uke 19.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vurderer å bestille til uke 12 for å sjekke at alt står bra til med den lille, men har ikke bestemt meg enda :)

Var på en privat UL 13+0, dette blir siste barn, første graviditet var pyton, så nå skal vi kose oss maks denne siste gangen og hadde lyst til å ta en kikk rundt grensa 1./2.trimester.
(Var på ''tvungen'' tidlig UL pga komplikasjoner, hadde ikke tatt før uke 13 hadde det vært opp til meg)

Tror jeg venter til oul nå. Var på tidlig i uke 9, men blir jo dyrt i lengden da. Betalte nesten 1000 kr for tidlig ul. Men får se hvor stor trangen blir

Hmm, ja, er litt dette med penger og, det koster jo en del, jeg får tenke på det og bestemme meg til over helga. Er førstegangs og selvfølgelig veldig bekymra for om alt står bra til:p

Blir et dilemma! Var verdt hver en krone sist men tenker at så lenge alt ser ut til å være bra så er det ikke nødvendig for meg å dra på privat ul. Kan jo hende jeg vil ha 3D også etterhver også og vil heller prioritere det. Samtidig, hvis uroen kommer igjen er det såkalrt aktuelt, men slik det er nå er jeg ganske rolig :)

Ja, det skjønner jeg, blir sikkert litt roligere( forhåpentligvis) etter 12 ukerskontroll på mandag:p Har jo velsig lyst på 3D selv, så må nok velge en av delene her og;)

Tenker at oddsene for at det skal gå bra nå er ganske så stor :) Nå blør jeg ikke så mye lenger heller. Bank i bordet!

Vurderer sterkt å bestille en time til ultralyd i uke 14 for å sniktitte på bebisen og hvis vi er heldige, få se kjønn:D

Jeg er veldig spent og utålmodig, hihi:p

Skal på tidlig UL på tirsdag, da er jeg 12+2. Er altfor nysgjerrig til å vente på OUL. :-) Har tenkt til å bestille 3D senere også. Er jo ikke nødvendig, men synes det er morsomt å se og da har jeg ingenting imot å bruke pengene på det. Typen er heldigvis enig. ;-)

Har ikke helt bestemt meg enda. Veldig nysgjerrig på kjønn, men tror jeg skal holde ut til uke 18 om alt er normalt :) så får vi se.

Åhh, har så lyst, men er så usikker:p Om jeg får høre hjertelyd hos legen på mandag så tror jeg at jeg roer meg med det:p Vi har ingen vi kan arve noe fra, så trenger alt fra vogn til helsetepper, så det blir jo ikke akkurat billig det heller:)

Har veldig lyst til å finne ut kjønnet så tidlig som mulig, men kommer ikke til å ta privat ul likevel. Var på tidlig ul uke 9+0, og skal nå på dobbeltesten uke 12+5. (Håper på antydning til kjønn der, men det er vel tidlig..? ) Har fått time til OUL når jeg er 17+6, så det blir jo ikke sååå lenge å vente heller.

Kommer derimot til å bestille 3D rundt uke 26. ;)

Jeg har bestilt nå til fredag 2.mai, er da 11+4. Er for nysgjerrig til å la være :)

Back
Topp