ja det kan bli litt for mye for spirelilleJo! Derfor måtte eg bare kutte det ut no for drakk nok en kanne om dagen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det kan bli litt for mye for spirelilleJo! Derfor måtte eg bare kutte det ut no for drakk nok en kanne om dagen
Jaja det kan bli litt for mye for spirelille
egentlig litt kjipt man ikke kan drikke så mye kaffe, for er det noe man trenger tidlig i graviditeten er det kaffe :Jadå er te mye bedre
Spørs hvilken type te. Ikke all te er bra for spirelille hellerJadå er te mye bedre
Hvilken te er ikkje bra?Spørs hvilken type te. Ikke all te er bra for spirelille heller
fra app
Drikker pukka og yogi sin!Jeg drikker ikke te, så vent til jeg er på pc, i kveld, så skal jeg finne det.
Men det er i alle fall koffein i te også. Bare ca halvparten av kaffi, og varierer med type te. Frukt/utrete som ikke egentlig er te, grønn te, svart te og hvit te.
fra app
Jobb til 4 så er det hjem og være med ungene så mannen får beist terrassen! Så kanskje vi går på lekeplassen! Du då?Hva er planene i dag da?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skal vaske unna litt klær,rydde litt. Så blir ikke så mye spennende. Gutten ville gå tur i skogen i dag og,så får se om vi gjør det etterhvert.Jobb til 4 så er det hjem og være med ungene så mannen får beist terrassen! Så kanskje vi går på lekeplassen! Du då?
Er det fint vær hos dere og?Skal vaske unna litt klær,rydde litt. Så blir ikke så mye spennende. Gutten ville gå tur i skogen i dag og,så får se om vi gjør det etterhvert.
ja her er det knall sol. ikke en sky på himmelenEr det fint vær hos dere og?
Her ogja her er det knall sol. ikke en sky på himmelen
ut må vi i dag![]()
Det gjør jeg også! Har det i en uke! Og er ikke bare spotting da:/ja kjedelig ja. misunner de som har det i max 3 dager.
Planen i dag er å dra opp til venninna mi og grille med min familie og hennesHva er planene i dag da?
Hva er planene i dag da?
Det hadde vært deiligHer ogKjempe deilig! Jeg vil ha svømmebasseng
Taster på appen![]()
Deiligja her er det knall sol. ikke en sky på himmelen
ut må vi i dag![]()
Hva er planene i dag da?