solbeskyttelse vogn

Samme lurer jeg på! Jeg snur vognen eller går sånn at jeg skygger for han inni vognen, men det er ganske travelt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar på stormtrekket når sola er øver alt :P

Sent from my iPad using BV Forum

Har kjøpt uv-trekk til tfk'en. Har sånn solskjerm å knyte på også.

Dersom det er et bittelite stykke før veien svinger og sola ikke skinner inn lenger henger jeg er teppe foran, tar det av igjen med en gang jeg svinger. Har ofte myggnetting på slik at teppet blir liggende "utover" og ikke henge rett ned foran, så da er det ganske åpent allilevel. Eller så snur jeg vogna.

Er du fornøyd med UV trekket? Kjøpte et universelt et, men syntes det virka så tett..
Har ærlig talt ikke tatt d i bruk enda, ikke vært bortskjemt med sol her oppi nord ;)

Har innebygd uvtrekk på vognen :) bruker det flittig..

Dersom det er et bittelite stykke før veien svinger og sola ikke skinner inn lenger henger jeg er teppe foran, tar det av igjen med en gang jeg svinger. Har ofte myggnetting på slik at teppet blir liggende "utover" og ikke henge rett ned foran, så da er det ganske åpent allilevel. Eller så snur jeg vogna.

Jeg henger også teppe på myggnettingen, har ikke dårlig samvittighet for å ha teppe på litt sv vogna :)

Skal kjøpe solskjerm i morgen (til bugga).

Har montert på ekstra solskjerm, vet også at det fins myggnetting med uv-beskyttelse, har litt lyst på det

Har solskjerm i kalesjen.

Nettopp kjøpt solskjerm i dag :)

Har kjøpt paraply fra jolly. Funker bra!!! :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har kjøpt paraply fra jolly. Funker bra!!! :-)

Paraplyen ble ødelagt etter å ha brukt den tre ganger....

Back
Topp