Hørt hjertelyd og bevegelse !

Åå, så fantastisk :D

Hvor bestilte du den??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aww så herlig! Har tenkt på å bestille en selv.. hvor bestilte du fra og bestilte du den gelen også?

Ja, utrolig herlig! Litt vanskelig å finne, men den ligger midt mellom skambenet og navlen når jeg ligger, så livmora må jo være over kanten. Livmora ligger nok langt bak denne gangen så merket at lyden var litt "langt borte". Men fant den flere ganger ettersom babyen rørte på seg og lyden forsvant innimellom ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

yey, :D

Det er betryggende å høre hjertelyd :)

Femhundre og noen kroner med frakt :) kostet firehundre og noe å 79,- i frakt tror jeg ;)

Okey:) Kjenner jeg vurderer det bittelitt selv om jeg er litt skeptisk :)

Okey:) Kjenner jeg vurderer det bittelitt selv om jeg er litt skeptisk :)

Verdt pengene i alle fall :) jeg er også skeptisk til å bruke slikt for mye og slikt, men utrolig kjekt når legen gjorde en så dårlig jobb med å la oss høre ; )

Verdt pengene i alle fall :) jeg er også skeptisk til å bruke slikt for mye og slikt, men utrolig kjekt når legen gjorde en så dårlig jobb med å la oss høre ; )

Det skjønner jeg utrolig godt! Du har jo verdt litt uheldig egentlig. Med timen som ble avlyst og alt :/

Kan også bruke fet krem, babyolje og alloevera gel som gele istedenfor å måtte kjøp ultralydgele :) Bare et tips om dere ikke var klar over det :)
Heeerlig lyd, gleder meg sååå til jeg finner lyden :) jordmor i morgen så får høre der :)

Det skjønner jeg utrolig godt! Du har jo verdt litt uheldig egentlig. Med timen som ble avlyst og alt :/

Ja, har vært litt kjipt sånn sett nå i starten, men nå er det glemt, så får jeg kose meg med doppleren innimellom og glede meg til OUL :D

Ja, har vært litt kjipt sånn sett nå i starten, men nå er det glemt, så får jeg kose meg med doppleren innimellom og glede meg til OUL :D
Det er flott innstilling :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp