noen som vet

mamma til to

Forelsket i forumet
Jeg har vert gravid med to gutter før men har alldri vert så kvalm og uvell som nå så karnsje dette er jenta er det flere som har hørt at en blir dårligere av viss det er et nytt sjønn altså en jente klarer ikke spise noe som er søtt da kommer allt opp igjen

Motsatt hos meg, null kvalme med denne og gyn tippet( med en klype salt) at d er gutt denne gangen:) har jenter fr før

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Det sies jo at det kan ha noe å si på kjønn om man er dårligere. Men det kan bety forskjellig kjønn fra person til person. Det er likevel ikke noe du kan stole på, det er nok ganske tilfeldig og veldig individuelt også.

Jeg var veldig kvalm sist, og da fikk jeg gutt.. Er mindre kvalm denne gangen så blir morsomt å se om det har noe å si :)

Venninna mi var ikke kvalm en eneste dag med førstemann og der kom det gutt, andre gangen var hun myye kvalm og dårlig og tippet jente, men kom en liten prins til der :Heartblue
Så alle svangerskap er forskjellige, til og med for samme person :happy119

Forrige svangerskap fantes jeg ikke kvalm og fikk jente.
Denne gang er jeg kvalm og får mest sansynlig enda en jente.

Jeg tror det ikke fordi jeg har spesielt jentefølelse, men fordi det gikk 3 dager mellom sex og EL så sjansen for at det er en jentespermie som har befruktet egget er større.

Forrige svangerskap fantes jeg ikke kvalm og fikk jente.
Denne gang er jeg kvalm og får mest sansynlig enda en jente.

Jeg tror det ikke fordi jeg har spesielt jentefølelse, men fordi det gikk 3 dager mellom sex og EL så sjansen for at det er en jentespermie som har befruktet egget er større.
Hehe, nja det stemte ikke på meg med første. Vi hadde oss onsdag, han dro på ferie dagen etter. Ulterminen mente befruktningen skjedde lørdag, som jeg tror stemmer med at jeg lå på senga med sterke eggløsningssmerter den dagen. Altså 5 dager, og han var en gutt ja ;) (hadde litt problemer med å forklare dette til en stressa barnefar, men heldigvis er han prikklik ;) så ingen tvil ) :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg har bare blitt dårligere for hvert sv.skap.. Har fått to gutter, tror dette også er en gutt. Men har hørt det du sier TS og har også hørt at man kan bli dårligere med jente pga østrogen-produksjonen el noe sånt. Jeg syntes jo det gav mening. :) men har ei venninne med jente som kasta opp hver dag(ikke hypermesis, bare kvalm) hele sv.skapet, og ei som er gravid med jente nå som ikke merker noe til graviditeten.. ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp