I morges rant det plutselig en del vann på gulvet, da jeg skulle ta meg noe å spise. Det var ikke mye, men en liten dam på gulvet. Helt blankt og luktet lite (litt spermaktig kanskje.. vi koste oss litt i natt nemlig) Men konsistensen var helt som vann, tynnflytende og kanskje en dl. Tisset like etterpå, og urinen var helt gul (morgenurin), så er sikker på at det ikke var urin som kom. Ringte til jordmora som sa at hun var usikker på om det var vannet eller ikke, og at jeg skulle komme inn til sjekk om det kom mer. I to omganger skjedde det samme igjen, så i tolvtiden dro vi til sykehuset for sjekk. Jeg hadde dessverre ikke på meg bind da vannet kom, og det hadde ikke kommet noe mer da vi kom til jordmora, så hun kunne ikke sjekke. Hun kunne si at hodet (endelig) har festet seg, og det kan være at det fungerer som en tropp. Nå er vi hjemme, og venter på rier eller mer vann. Vi må ringe inn til sykehuset i morgen tidlig, om ikke det har skjedd noe mer. Noen som har opplevd noe lignende? I så fall, hvor lang tid gikk det før riende startet. Jeg syntes jo det er litt rart at det ikke har kommet noe mer nå, og har heller ingen tegn til rier.