17 mai klær

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hva skal dere ha på de små på 17 mai?
Å trenger noen råd/ tips av dere.....

Her skal vi ha en bunad som er hjemmesydd så alle søskenbarna har brukt:) ( på guttesiden alså hehe)
Å denne er svart og rød, før så brukte de rød strømpebukse i stedenfor sånne kne sokker, for sokkene bare sklir ned.. Men det virker så det er hvite strømpebukse så blir brukt nå. Hva sier dere, hadde dere tatt rød eller hvit strømpebukse?? Å på hode, hva skal jeg bruke der?;) de selger caps me sånne øreklaffer( knallskjønne) men det er ikke knutting så er ikke vits og kjøpe de...
 
Jeg hadde gått for hvite strømpiser.:)

E skal ha en shorts jeg har strikka, og så håper jeg å rekke å strikke en jakke til :)
 
Ok, har kjøpt hvite for det er det alle sier blir brukt. Å så flink du er, det må jo være så fint, hjemme strikker shorts :)
Finest med hvitt :)

Her har jeg ikke bestemt meg enda... Har en mørkblå kjole hun fikk til jul, eller en bunad arvet av søskenbarn... Får se når tiden nærmer seg! Men i år skal hvertfall jeg ha bunaden på :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde gått for hvitt :)
Her blir det en arvet bunad. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det en hjemmestrikket (min mor, ikke meg :) ) festfrakt! Storesøster har make, så de blir superskjønne :) gleder meg til 17. Mai nå :)
 
Lille har fått festdrakt av svigers i bursdagsgave, så hun skal ha det :) skal bruke den i konfirmasjon først da :) hva har dere utenpå til de små om det er kaldt? Vanlig jakke?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ville gått for hvite strømper :) Her blir det bunad på begge unga :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Lille har fått festdrakt av svigers i bursdagsgave, så hun skal ha det :) skal bruke den i konfirmasjon først da :) hva har dere utenpå til de små om det er kaldt? Vanlig jakke?


Sent from my iPhone using BV Forum
Utenpå blir det rød kåpe :D julegave fra oss


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp