Negler

Lolaliten

Elsker forumet
Januarhula 2014
Jeg har et ikke-baby spørsmål. Legger det ut her, så får jeg kanskje ennå flere svar:)

Jeg pleier å fikse neglene mine 1 gang i mnd, men nå flytter hun jeg går til laaang vekk:( så må finne en annen.
Er det noen som har en negldesinger å anbefale?:) i oslo/akershus/hedmark.

Neglmannen :) holder til i lillestrøm :)

Kate Lilly Tyler :) hilder til i oslo eller enebakk :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Hva slags negler får dere lagt? Moro å se hva slags negler andre har jeg ordner også negler hos en negldesigner, ser stort sett slik ut når jeg er ferdig hos henne: ImageUploadedByBV Forum1397986072.152145.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg legger alltid akryl negler med hvit tipp:) skal fikse de på onsdag så kan ta bilde da:) har gått til hun samme i over 5 år, så syns det er kjempe skummelt å måtte bytte!!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Aha! Hvordan er det å ha med en bebis til han? Har lyst til å teste han:) mener å ha hørt om han før.

Det er null stress :) eller... Han har byttet lokale, og har ikke vært på det nye ennå, så det vet jeg ikke :) skal dit i mai så kan si ifra da :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Her er mine negler som er ny-fikset:D

Vedlegg

• 1398593268184.jpg
    1398593268184.jpg
    34,9 KB · Visninger: 29
Her er mine negler som er ny-fikset:D

Hva koster det å sette på sånne negler ? Har såå Lyst å fikse litt.

Jeg betaler 500,- men hun flytter til vestlandet, så må finne en annen:( men har hørt om flere som tar 600,- :)

Det var ikke så gæli. Sett flere steder til 1200. Det synes jeg blir for mye....

Back
Topp