Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat det jeg var redd for. Orker svært lite om dagen etter operasjonen å starter opp spray på fredag å tilbake til jobb tirsdag etter påske. Etter noen få ærender idag er jeg utslitt å ligger flat på sofaen . Lurer da på hvordan kroppen liker medisiner å jobb igjen da . Husker jeg hadde litt hodepine da jeg sprayet for noen år siden men husker ikke noe merJeg blir fysisk sliten, orker lite.. Får mye hodepine.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Spennende spennende. Starter jo opp fredag å skal tilbake på jobb tirsdag. Kan ikke være lengre sykemeldt . Holder på å bli små gal av å være hjemmeFørte gang jeg brukte den var jeg veldig dårlig andre runde merket jeg nesten ingen ting. Då ikke godt å si hvordan den vil slå ut
når kom hodepinen?Jeg blir fysisk sliten, orker lite.. Får mye hodepine.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
når kom hodepinen?
Nå er det ikke lenge til jeg skal spraye Weee å håper inndeling at jeg slipper unna mer hodepinepå andre forsøk fikk jeg skikkelig hodepine første dag, men ikke noe de andre dagene. På første forsøk så husker jeg ikke men den kom ganske fort, og jeg hadde varierende grad av migrene halvparten av dagene. Da ble jeg også bare mer og mer dårlig for hver dag jeg tok nesespray. Denne gangen merker jeg omtrent ingen ting.
SÅ ikke sikkert du vil føle noe![]()
jeg trenger ikke det oppå bihulehodepinen min for å si det sånnKrysser fingrene for at du skal slippe hodepine
Ble du hormonel av det? Jeg har hatt begynnende humørsvingningr nåFørte gang jeg brukte den var jeg veldig dårlig andre runde merket jeg nesten ingen ting. Då ikke godt å si hvordan den vil slå ut
Ble du hormonel av det? Jeg har hatt begynnende humørsvingningr nå
Jeg er så sinnsykt humørsyk!Hva var det jeg ikke ble av den sprayen. Så ja ble hormonell, kvalm svimmel.
Jeg er så sinnsykt humørsyk!
MmEr jo litt mer følelser på gang når man skal igang med forsøk også, så det forsterker de sikkert![]()