Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk Er så glad jeg kan spørre deg her inne Jeg er bare veldig spent på hva de velger å gjøre med den kromosomprøven. Vi er klare til å begynne med engang!Vi kunne ha startet opp med én gang, men jeg hadde et 30 års lag med 30 gjester å planlegge, så fikk jeg dobbel lungebetennelse med sykehus og hele pakka. Så fra samtale til oppstart gikk det 3,5 mnd
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er 25, han 26. Problemet ligger hos han så det blir nok icsi. Jeg har et barn fra før så mer utredning enn min gyn gjorde forrige uke tror jeg ikke trengs. Jeg bare håper ikke den kromosomprøven gjør at vi må vente helt til etter sommeren ettersom det gjerne tar tid å få svar.Kan jeg spørre hvor gammel du er siden dere skal ta kromosomprøven? eller skal dere ha icsi?![]()
TakkDa trenger du nok ikke mer utredning neiAngående kromosomprøven vet jeg ikke helt hvordan foregår. Men mulig det private kan ordne dette fortere enn i det offentlige. Lykke til hvertfall
![]()
Var dere gjennom ivf da? Har du blitt gravid?Så vidt jeg vet tror jeg Ikke vi tok den prøven, da problemet ligger hos meg. Men private har ofte andre avtaler slik at du kan ordne prøver litt forterevi tok de obligatoriske blodprøvene og sædprøve samme dag vi var der, ellers tok vi ikke noe annet.
Da håper det det er full klaff for dere! Lykke tilJeg har hatt 1 ivf og 1 frys uten hell og nå er jeg ruger ved 2 ivf så satser på det bestejeg har testdag neste fredag
![]()
Jeg er 25, han 26. Problemet ligger hos han så det blir nok icsi. Jeg har et barn fra før så mer utredning enn min gyn gjorde forrige uke tror jeg ikke trengs. Jeg bare håper ikke den kromosomprøven gjør at vi må vente helt til etter sommeren ettersom det gjerne tar tid å få svar.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så dere fikk starte før prøven var ferdig analysert altså? Så bra! Gikk dere offentlig etter første forsøk?Hei! Vår situasjon høres veldig lik ut som deres. Vi hadde ICSI privat og fikk gå i gang før resultatet på kromosomprøven forelå. Hadde oppstart på første syklus etter samtalen, veldig greit. Forsøket endte dessverre ikke i barn, men jeg er nå gravid (19 uker) etter vårt 2. forsøk (inkl privatforsøket), denne gang i det offentlige.
Tipper dere også kommer i gang kjemperaskt! Krysser fingrene!
Flott å høre at det gikk på andre forsøkStemmer og stemmer. Vi hadde et forsøk privat mens vi ventet på det offentlige.