Ferietips

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Vi reiser til Kanariøyene om 14 dager og tiden har helt gått fra meg! Vi bestilte turen i julen og jeg har hele tiden tenkt at det er lenge til tur, men nå er det jo nesten ingen tid igjen før vi skal dra! :) Så da trenger jeg gode råd fra dere! Og så tenkte jeg at det kunne være en generell tipsetråd for andre som skal på tur de neste månedene. Hva er lurt å ta med, hva bør man tenke på i forkant (jeg såg nå at jeg burde ha sjekket ut vaksiner...), hvilke klær tar man med, skotøy, tips til flyreisen osv. osv. :D

Tusebleier, t-skjorter og shorts. En eller to joggedresser. Varme klær som er lette å ta av og på til flyturen. Gode sandaler. Badesko (vi er fornøyd med de fra imsevimse). Badebleier og/eller tette badetruser ala swimpy. Solkrem hjemmefra. Uv-skjorter. Personlig liker jeg bedre skjorter enn drakter. Dersom barnet fortsatt får plass i babybilstolen, ville jeg tatt med denne.
Og en tutekopp eller to er kjekt å ta med seg når man skal ut å spise, sparer seg mye søl da :)

Ville tatt med bæresele til reisen, kø og lite barn som ikke vil være i kø er dårlig kombo, vi brukte ergobaby. Og ta med slike smoothieposer til flyreisene. Gi en like etter at flyet har lettet, og ved nedstigningen. Da får de utjevnet trykket i ørene :)

Vi reiser til Kanariøyene om 14 dager og tiden har helt gått fra meg! Vi bestilte turen i julen og jeg har hele tiden tenkt at det er lenge til tur, men nå er det jo nesten ingen tid igjen før vi skal dra! :) Så da trenger jeg gode råd fra dere! Og så tenkte jeg at det kunne være en generell tipsetråd for andre som skal på tur de neste månedene. Hva er lurt å ta med, hva bør man tenke på i forkant (jeg såg nå at jeg burde ha sjekket ut vaksiner...), hvilke klær tar man med, skotøy, tips til flyreisen osv. osv. :D
Fant en FANTASTISK side..
http://frumaela.familieprat.no/2010/08/pakkeliste-syden-med-1-aring/

Lykke te :)

Back
Topp