Hopper inn med begge beina

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Denne gangen skal jeg være veldig overoptimistisk og hopper inn her med en gang :) For jeg har bestemt at spiren/e skal forbli. Og jeg skal ikke miste de mellom uke 4-5 som jeg pleier. Denne gangen skal de bli sittene i 9 mnd har jeg bestemt!! Basta!!! :D :D

Vet det fortsatt er veldig tidlig, siden offisiel test dag ikke er før tirsdag, men har bare bestemt meg for å feire med en gang! I det minste føle gleden i noen dager hvis det ikke skulle gå. Men har bestemt at spire 8/9 (siden det er 2 :D) Er de som sitter hele veien :D :D

Gratulerer og velkommen hit! Klart du skal være her i 9 mnd nå

Hurra!!! Her skal du forbli <3

Denne gangen skal jeg være veldig overoptimistisk og hopper inn her med en gang :) For jeg har bestemt at spiren/e skal forbli. Og jeg skal ikke miste de mellom uke 4-5 som jeg pleier. Denne gangen skal de bli sittene i 9 mnd har jeg bestemt!! Basta!!! :D :D

Vet det fortsatt er veldig tidlig, siden offisiel test dag ikke er før tirsdag, men har bare bestemt meg for å feire med en gang! I det minste føle gleden i noen dager hvis det ikke skulle gå. Men har bestemt at spire 8/9 (siden det er 2 :D) Er de som sitter hele veien :D :D

Weee

Tusen takk skjønne damer!! ♥♡♥

Oi, såååå bra, Lena! Her inne skal du forbli de neste ni månedene sammen med de andre flotte damene. Håper alt går bra med deg og spiren(e) denne gangen! Det hadde vært vel fortjent.

Gratulerer så mye, Lena, det var flotte nyheter! Ønsker deg all mulig lykke til med svangerskapet! Jeg er et levende bevis på at det GÅR AN å komme i mål med et svangerskap, selv etter ørten spontanaborter. Så jeg har tro på deg!!

Spottet litt i dag men testen var sterkere. Så det må jo bare være et godt tegn :) ♥♡♥

Spottet litt i dag men testen var sterkere. Så det må jo bare være et godt tegn :) ♥♡♥

Dette skal gå bra! Jeg tenker nå at spottingen min er pga at frøet ligger seg godt tilrette:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette skal gå bra! Jeg tenker nå at spottingen min er pga at frøet ligger seg godt tilrette:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

:) Må jo være det som er årsaken. Viktig å tenke optimistisk :D
Takk!! ♥

Tusen takk for gratulasjoner og god ord, flotte damer :)

Hurra! Og gratulerer!
Deilig å tillate seg å være glad!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulere :) såååå gøy

Back
Topp