Barnehagetråd

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Kanskje vi allerede har snakket om barnehage, men jeg blir aldri helt klok på greiene så jeg spør igjen... Skal mini gå i barnehage til høsten? Evnt hvor mange dager? Hvorfor/hvorfor ikke? Hva synes du om det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir fullt her, det er det nå også. Sånn økonomien vår er om dagen har vi ikke råd til å jobbe mindre. Da tar jeg heller ungene ut en dag i blant siden jeg har fleksitid...
 
Her har vi fått barnehageplass fra midten av august:) fikk den vi ønsket,så nå blir det ikke så skummelt å sende henne avgårde! Blir nok litt skummelt uansett, men vet i allefall at hun blir godt tatt vare på! Skal ha fullplass, satser på at jeg snart får meg jobb jeg også! Men hun kommer nok til å ha korte dager og noen fridager innimellom siden fruen jobber turnus og vil ha henne litt hjemme når hun har fri.. Får jeg meg turnusjobb kommer nok jeg til å levere sent/hente tidlig osv også, gruer meg til å se henne så mye mindre!!
 
Han skal ha full plass fra høsten av. Har det nå også, men bruker bare 60% siden gubben har perm to dager i uken.
Det var fælt å levere ham i begynnelsen, men nå trives han så godt der at det er helt i orden.
 
Vi har full plass, men jobber redusert så hun har fri en dag i uken dette halvåret. Skal være hver dag etter sommeren. Går sikkert fint det, for hun trives godt...
 
Herlig å høre at alle har positive opplevelser av barnehagen og at vi alle også prøver å ha fri sammen med småtassene så mye det lar seg gjøre. Vi har fått barnehageplass i august, og jeg gruer meg allerede kjempemye til å levere henne der. Likevel er det nok det beste, for da kan jeg studere skikkelig når hun er der og så kan vi kose oss skikkelig når hun kommer hjem igjen. Har full plass, men blir 3 dager i uken somregel og noen uker (når jeg har praksis) mest sannsynlig full uke så sant ikke mannen har fridag. Det må da gå bra at de starter "så tidlig" i barnehagen, hvertfall godt å høre at de som har begynt trives godt! Sukk. Trenger visst god tid på meg jeg til å forberede meg på denne barnehagestarten. Det blir visst værst for ho mor ja..!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snuppa begynner i august. Skal gå hver dag :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Herlig å høre at alle har positive opplevelser av barnehagen og at vi alle også prøver å ha fri sammen med småtassene så mye det lar seg gjøre. Vi har fått barnehageplass i august, og jeg gruer meg allerede kjempemye til å levere henne der. Likevel er det nok det beste, for da kan jeg studere skikkelig når hun er der og så kan vi kose oss skikkelig når hun kommer hjem igjen. Har full plass, men blir 3 dager i uken somregel og noen uker (når jeg har praksis) mest sannsynlig full uke så sant ikke mannen har fridag. Det må da gå bra at de starter "så tidlig" i barnehagen, hvertfall godt å høre at de som har begynt trives godt! Sukk. Trenger visst god tid på meg jeg til å forberede meg på denne barnehagestarten. Det blir visst værst for ho mor ja..!


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, det gjør nok det...synes det er litt ille enda, selv om hun løper inn og faktisk ikke har tid til å vinke hadet en gang... Sukk, hvor ble det av babyen min?
 
Her stortrives hun i BHG. Hun har full bhgplass nå og skal ha det til høsten også. Får nok kortere dager og en del fri når jeg er hjemme igjen i permisjon. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har fått barnehage fra midten av august:) den vi hadde på førstevalg. Men blir nok skummelt i starten uansett. Jeg jobber turnus. Så hun får seg vel noen fridager med meg av og til ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, det gjør nok det...synes det er litt ille enda, selv om hun løper inn og faktisk ikke har tid til å vinke hadet en gang... Sukk, hvor ble det av babyen min?
Nei hvor ble det vel av babyen...?! Tiden flyr, men jammen er det gøy med småtassen som stabber rundt på gulvet her :)
 
Back
Topp