vannflaske/kopp

Her er det ikke kopp i senga :p

Har bare aventkopper vi, hun bruker stort sett vanlig glass eller kopp til måltider, eller vanlig drikkeflaske.

Men på aventkoppene har hun funnet ut at hun kan bryte litt på gummituppen så lekker det :p

Så i senga kan hun ikke ha kopp ;-)



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
he he ok, greit at hun ikke har noe i senga da :)
jeg er oppvokst med vann tilgjenngelig og noen ganger blir jeg jo tørst så tar ikke noen kamp der :)
må bare finne noe hun ikke vil få opp :p
men dere skulle sett hvor stolt hun var når hun fikk den opp og tok smokken sin i den og prøvde å lukke koppen igjen :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
he he ok, greit at hun ikke har noe i senga da :)
jeg er oppvokst med vann tilgjenngelig og noen ganger blir jeg jo tørst så tar ikke noen kamp der :)
må bare finne noe hun ikke vil få opp :p
men dere skulle sett hvor stolt hun var når hun fikk den opp og tok smokken sin i den og prøvde å lukke koppen igjen :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Haha, ja da var hun sikkert kjempestolt :p

Storebror hadde vann tilgjengelig til han slutta med nattbleie, men han sov rolig og drev ikke og søla :p

Hun våkner innimellom om kvelden for vann, men utpå natta maser hun jo om pupp, så får nok slukka tørsten da :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja, jeg skjønner nesten ikke hvordan han klarer - hehe - for den er ganske tungsugd. Men den er tømt på null komma niks hvis han er skikkelig tørst så er nok bare en treningssak :)
Ja, er nok det da. Ikke prøvd den på lenge, for er fornøyd med den hun bruker. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, du må skru den opp så det klarer ho ikke;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
samme med avent koppen men å få den opp greier hun ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Haha, ja da var hun sikkert kjempestolt :p

Storebror hadde vann tilgjengelig til han slutta med nattbleie, men han sov rolig og drev ikke og søla :p

Hun våkner innimellom om kvelden for vann, men utpå natta maser hun jo om pupp, så får nok slukka tørsten da :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
greit det da :)

her så våkner hun skikkelig vis det er noe så føler det mye lettere og bedre at hun får ta vann litt i halvsøvne når hun er tørst, har jo ikke noe god melk å friste med som virker søvndyssende heller :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker slike vi :)ImageUploadedByBV Forum1396907815.110286.jpg
Den drikkes som av en vanlig kopp, men den lekker ikke. Rett og slett genial :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hvor får man tak i slike og er den vanskelig å få opp? :)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Jeg vet de har de i Oslo på byporten, så må du skru den til, så skrur du litt hardt vil hun ikke få de opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet de har de i Oslo på byporten, så må du skru den til, så skrur du litt hardt vil hun ikke få de opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
ok :)
verdt å prøve :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Har den samme som veslepus og camelback:) camelbacken tukler han med så den lekker da :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det forstår jeg veldig godt.

Vi bruker denne hele tiden og vesla syns det var stas med sugerør når hun prøvde den for første gang.

Hun har aldri prøve å få den opp og hender noen ganger jeg sliter med å få den opp. Så den er sikker sånn sett og så lekker den ikke hvis du snur den på hodet. :)

Vis vedlegget 56516


Sent from my iPhone using BV Forum
Denne har vi, har også 1396940583275.jpg


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har den aventkoppen med sugerør, men han griser så fælt med alt om dagen så kan ikke la han drikke alene:p Han fyller opp munnen og spytter alt ut igjen. Det sugerøret har han også klart å tygge sund.
 
Vi har den aventkoppen med sugerør, men han griser så fælt med alt om dagen så kan ikke la han drikke alene:p Han fyller opp munnen og spytter alt ut igjen. Det sugerøret har han også klart å tygge sund.
huff ja dette å spytte ut er vist også morsomt!
aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt vekk leker hun kan spytte i og mat osv!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
huff ja dette å spytte ut er vist også morsomt!
aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt vekk leker hun kan spytte i og mat osv!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Skikkelig med søl det der, blir mye opptørk iløpet av en dag:p
 
Plastkopp (hardplast) og camelback blir som regel brukt her :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her har jeg kjøpt contigo drikkeflaske på ebay, sporty å se på, sølefri og kjekk:) Ellers er jeg veldig glad i tommee tippee sine kopper som selges på apoteket. Den er også sølefri:)
Aventkoppene er utrolig enkle å få opp, lillegutt har åpnet de flere ganger :rolleyes:


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Back
Topp