blod...nå er jeg redd :(

Takk for svar, Ønsker <3 svart i min tråd :)

*sukk* så skjer det litt igjen.... akkurat fått begynt å glede meg igjen, skikkelig deilig følelse... så kommer det farget utflod...mest sannsynlig lutinusen..men alikevel nok til å sette frykten for fult inn igjen...
jeg er så glad for at det er kun 4 dager igjen med lutinusen og forhåpentligvis da så får jeg ikke noe mer... det er skikkelig slitsomt og grusomt å være så redd..å så skal det skje hver gang når jeg har klart å glede meg..
ikke lett å være englemamma og gravid på nytt..så masse følelser som blusser opp...
nå håper jeg at tiden går fort til torsdag når jeg skal til jordmor, så jeg får hørt hjertelyden :)

Har bestemt at det skal gå bra denne gangen for deg!!!
Håper tiden flyr for til torsdag!!

ps, jeg fikk beskjed da jeg hentet lutinus at jeg ikke skulle bruke aplikatoren siden den fort irriterte slimhinnen mer enn hvis man brukte fingeren. Så de anbefaler ingen å bruke den aplikatoren. Ulempen er jo at er vanskelig å få den pilla langt inn da.
Det var i hvert fall dagens tips :)

ps, jeg fikk beskjed da jeg hentet lutinus at jeg ikke skulle bruke aplikatoren siden den fort irriterte slimhinnen mer enn hvis man brukte fingeren. Så de anbefaler ingen å bruke den aplikatoren. Ulempen er jo at er vanskelig å få den pilla langt inn da.
Det var i hvert fall dagens tips :)

ja jeg har brukt den hele tiden..men et par tre ganger som tabl har kommet ut igjen etter en time eller to :p tenker at kroppen fått nok...
nå har jeg bare i dag igjen så er det slutt med lutinusen... skal bli deilig! :)

ja jeg har brukt den hele tiden..men et par tre ganger som tabl har kommet ut igjen etter en time eller to :p tenker at kroppen fått nok...
nå har jeg bare i dag igjen så er det slutt med lutinusen... skal bli deilig! :)

Det forstår jeg godt!!
Fikk du forresten ordnet opp med at du skal ha blodfortynnende ut svangerskapet?

Det forstår jeg godt!!
Fikk du forresten ordnet opp med at du skal ha blodfortynnende ut svangerskapet?

ja :) skal gå på det til og med uke 18, så skal jeg ha en kontroll for videre bruk

Følger spent med deg! Håper du slipper flere skremsler nå og klarer å slappe av - det fortjener du!

Hvordan går det med deg?? Håper det går bra!! Klrm

Sent from my iPhone using Tapatalk

fikk høre hjertelyd i dag <3 herlig... selv om den bare varte i 2 sek før den forsvant igjen...jordmor sa den var vanskelig å finne, men det viktigste den var der, og det er liv :) bekreftelsen jeg trengte...så nå er jeg glad..
skal på ny ultra rett etter påske :)

Så fantastisk å få bekreftet med hjertelyd at alt er som det skal! Godt du er ferdig med Lutinusen i tillegg slik at den ikke skaper unødige bekymringer. Kos deg videre så godt du klarer! Den lille spiren vokser og gror der inne og slik fortsetter det i mange, mange måneder videre :).

Jeg tror dette kommer til og gå bra:):) jeg hadde også perioder med brunrød utflod og litt blødninger samt mensensmerter i starten, siste blødning nå i uke 13 men lille jenta mi er snart klar for verden:):)

Back
Topp