Blødning etter fødselen

Bkno9691042

Andre møte med forumet
Jeg kan vel trygt si at blødningen hos meg ikke føles normal og jeg husker ikke hvordan den var etter første fødsel heller. Den har vart nå i 15 dager og det er frisk blod en dag, så e det ingenting neste dag, så slimete og klompete neste dag igjen, veldig brunt og ser ut som noen hinnerester (beklager detaljer), ingenting neste dag igjen før det går over til frisk blod osv...jeg har i tillegg hatt en infeksjon i kroppen som legene ikke klarte å finne ut av, crp på 203, jeg frøs først så svettet og rett og slett i dårlig form... Jeg lurer om det kanskje kan være noe igjen der inne som også gjorde meg syk...er det flere som opplever at blødningen/renseperioden kan være sånn? Beklager detaljene ennå en gang og håper at noen kan ta seg tid til å svare viss noen kjenner seg igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det tolv dager siden fødsel, og etter de første dagene har jeg har ikke hatt noe særlig med blødning. Men så kom det friskt blod igjen i går. Dette er skorpa etter morkaka som løsner har jeg skjønt, og er normalt. Men når det som kommer er brunt og ser ut som hinnerester så ville jeg nok sjekka det ut. I alle fall tatt en telefon og hørt om det er normalt..?

6 uker siden fødsel her, og er ca ferdig nå. Har bare vert friskt blod her hele tida, så tror jeg ville skjekka det for å vere på sikre siden :)

Hadde faktisk tenkt å spørre om det samme. Har veldig forskjellig blødning fra dag til dag. Noen dager friskt blod, andre dager brunt blod, så kommer det noe brunt slim, brått ingenting, så masse friskt blod igjen. Pluss at det lukter ekkelt... Blæææ... 16 dager siden fødsel

Blødninger mine har gitt seg akkurat nå, dvs. de er på størrelse med en golfball per dag.nhar bare hat friskt blod. Er 3.5 uke siden fødsel.

Sent from my iPad using BV Forum

Litt godt å høre at det er flere som opplever det samme og at jeg ikke er alene :-/ det med lukten kan jeg og si meg enig i, helt forferdelig men der har jeg begynt å bruke Lactal stikkpiller så den er vekke heldigvis :-) resten er det ingen forandringer i... Noen sier at det er normalt men jeg er usikker, hvorfor reagerer jeg så fælt på det da?!... Kan nesten vedde at det ikke var sånn første gangen...

Her også er det litt til og fra med blødninger. Er 3,5 uke siden fødsel.

4 uker siden og null blødning. Og super glad for det. Men er det som sist kommer mensen snart. Med storesøster fikk jeg nemlig tilbake mensen etter 6 uker :(

Ferdig nå er måned etter. Digg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp