Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men menn KAN jo ha fetish for hijab og? Så da er man jo like langt da. De KAN ha fetish for henzer, øyne, osv osv.... så den er litt tynn å bruke som grunn.Det er jo ikke sånn at man kan vise knærne og så dekke anklene, det er jo fordi man skal ha ett fra- og til-område, forsåvidt. Og den gang gikk man ofte med masse ringer etc rundt anklene. Menn den gang kanskje hadde andre definisjoner også av hva som var feminint. Og menn i dag kan jo ha fot-fetisher, hva vet vi.
For meg handler det om at Gud vet hva som er best. Og så ser det jo helt teit ut å dekke håret men ikke ørene, jeg synes det er stygt, men jeg er sikkert for gammel hehe...
Men er man ikke alltid i krig mot ikke-troende?? Skal man ikke ALLTID jobbe for at verden skal se "sannheten" om Allah og Muhammed?Akkurat det er jo ett løsrevet sitat fra Koranen, og ikke fra Profetens ord egentlig, om man bare leser neste vers, ser man jo at det gjelder i krigssituasjoner.
Hvis det er en lov, hvorfor kan man da velge om man vil bruke hijab? Hvorfor blir ikke de som går uten arrestert?Det er jo helt feil. Er en minoritetstolkning som sier hijab ikke er nødvendig, men bøkene taler sin klare tale. Man skulle ta sin khimaar, som var ett slør som lå på hodet allerede, og dra det rundt brystene. Hvordan skal man gjøre det uten å ha det på hodet? Og de første generasjoner muslimer var jaggu raske å dekke seg til, så hvorfor skulle ikke vi?
Er jo bra nok til de som er medlem av DNK, men det er langt fra alle kristne som er det! Så hva skal vi andre bruke?
Hvis man er Kristen og er medlem i en menighet,får man ett bevis derfra,hvis man ønsker.. Btw Mange Jøder dekker også til håret sitt. Vet om mange Kristene i andre deler av verden,som også dekker til håret sitt..Er jo bra nok til de som er medlem av DNK, men det er langt fra alle kristne som er det! Så hva skal vi andre bruke?
Ja, jeg vet det. Og så? Vi snakker om ørene her.Hvis man er Kristen og er medlem i en menighet,får man ett bevis derfra,hvis man ønsker.. Btw Mange Jøder dekker også til håret sitt. Vet om mange Kristene i andre deler av verden,som også dekker til håret sitt..
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
ok men hva med oss som er norske konvertitter da?Hvis du ikke godtar NORGES regler, så dra her ifra da. Ingen tvinger deg til å være her.
Når man drar ifra hjemlandet sitt, og reiser til et annet, så får man gå etter landets regler. Noe annet er respektløst.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvis du ikke godtar NORGES regler, så dra her ifra da. Ingen tvinger deg til å være her.
Når man drar ifra hjemlandet sitt, og reiser til et annet, så får man gå etter landets regler. Noe annet er respektløst.
Etniske nordmenn bør vel også respektere lover og regler? Joda, det er mange bestemmelser man kan stille spørsmål ved, diskutere og til og med kjempe mot, men om man til syvende og sist har så store problemer med majoriteten av bestemmelsene som styrer landet man bor i, har man også lov til å forlate landet og finne et som passer en bedre. Det er jo derfor en del innvandrer til Norge.ok men hva med oss som er norske konvertitter da?
norge er mitt hjemland og har hvert det for familien min i mange hundre år
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Den var drøy... Det er vel ikke ditt problem om hun vil vise frem øret eller ei. Det er kun hun det går utover....Hvis du ikke godtar NORGES regler, så dra her ifra da. Ingen tvinger deg til å være her.
jeg har ikke store problemer majoriteten av bestemmelsene her i norge! jeg syns noe er helt bak mål som de fleste andre!Etniske nordmenn bør vel også respektere lover og regler? Joda, det er mange bestemmelser man kan stille spørsmål ved, diskutere og til og med kjempe mot, men om man til syvende og sist har så store problemer med majoriteten av bestemmelsene som styrer landet man bor i, har man også lov til å forlate landet og finne et som passer en bedre. Det er jo derfor en del innvandrer til Norge.
Den var drøy... Det er vel ikke ditt problem om hun vil vise frem øret eller ei. Det er kun hun det går utover....
Forresten,så er Meya Norsk. Så hvor skal hun dra????
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Bare godta Norges reglerok men hva med oss som er norske konvertitter da?
norge er mitt hjemland og har hvert det for familien min i mange hundre år
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Bare godta Norges regler![]()
og det gjør jeg, bare å se tøfferud sitt svarBare godta Norges regler![]()