Urinveisinfeksjon

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Tror jeg har fått urinveisinfeksjon! :( skikkelig vondt altså! Heldigvis har lillemann legetime klokken ti i morgen. Håper jeg får sneket inn en urinprøve da...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvor er det vondt? Ville absolutt tatt en stix hos legen ja!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjør vondt i "tissen" et stykke innover. Litt vondt hele tiden nesten, sykt vondt rett etter tissing. Tisser hele tiden. Nesten smertefri etter den syke smerten etter tiss, så lenge jeg sitter i ro. Reiser jeg meg er det på'n igjen. Har tatt paracet for 30 minutter siden og varm dusj, ingen endring. Får ikke sove i natt :(

Tisser også blod, ikke rødt men blir lyslysoransje/kobber på papiret ;(

Du trenger ikke legetime for å levere en urinprøve på legekontoret, bare forklar symptomene så sjekker de urinen, så får du evt komme inn til legen om den gir utslag!
Uff, uansett ikke greit å tisse blod! Satser på at det "kun" er skjøre slimhinner som gjør det!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååååh det er så forferdelig ubehagelig! Drikk tranebærjuice!!

Du trenger ikke legetime for å levere en urinprøve på legekontoret, bare forklar symptomene så sjekker de urinen, så får du evt komme inn til legen om den gir utslag!
Uff, uansett ikke greit å tisse blod! Satser på at det "kun" er skjøre slimhinner som gjør det!

Ok, får levere i luka når vi kommer til timen til minstemann, så kan de sjekke mens vi venter. Skal jo inn til legen likevel så :) håper i alle fall blodet kommer derfra og ikke fra skjeden/livmora. Kjenner jeg er noe redd for spira nå.

Ååååh det er så forferdelig ubehagelig! Drikk tranebærjuice!!

Takk for tips :) får kjøpe det ;)

Uff det er så vondt! Jeg var veldig plaget en periode! Heldigvis blir man fort bra så fort man begynner med behandling!

Å huff. Det høres akkurat ut som urinveisinfeksjon. God bedring!

Jeg tisser alltid blod når jeg har UVI. Håper du får antibiotika hos legen så er du bra på få timer :)

Testet positivt på urinveisinfeksjon ja. Fått antibiotika og tatt første pille :) Har heldigvis fått sove noen små timer i natt etter å ha tatt smertestillende. Håper på rask bedring nå :)

Pleier å hjelpe veldig raskt heldigvis! Og godt er det. Er jo så sykt vondt

Pleier å hjelpe veldig raskt heldigvis! Og godt er det. Er jo så sykt vondt

Ja, satser på det gjør det :) Fikk samme type anitbiotika som sist jeg hadde det, og jeg mener jeg ble raskt bedre da ;) Fryktelig vondt, heldigvis ikke så vondt som det Hel****** som var i natt..

Jeg får og lett UVI og spesielt når jeg er gravid. Men så langt har jeg gått klar.
et tips til å handtere UVI mens man venter på legen.
Hold deg varm på bena, drikk mye og du kan smøre skjeden med litt glidemiddel for å slippe sviingen :)

Jeg vurderer å finne fram tranebærkaplser igjen i håp om å unngå dette. Men siden jeg er så plaget har jeg en resept liggende på selexid alltid. :/

Jeg får og lett UVI og spesielt når jeg er gravid. Men så langt har jeg gått klar.
et tips til å handtere UVI mens man venter på legen.
Hold deg varm på bena, drikk mye og du kan smøre skjeden med litt glidemiddel for å slippe sviingen :)

Jeg vurderer å finne fram tranebærkaplser igjen i håp om å unngå dette. Men siden jeg er så plaget har jeg en resept liggende på selexid alltid. :/

Ja, husker tipsene fra jeg hadde det forrige gang. Men visste ikke om tranebær før nå, så det kan jo absolutt være verdt å prøve. Holdt meg varm med varmekabler i gulvet og pledd over ryggen når jeg ble sittende på do i natt ;p

Jeg kjøpte tranebærkapsler på apoteket og tok dem en periode. De var veldig greie :)

Back
Topp