Nedtelling til 30+0

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg er litt sånn hekta på å ha noe å telle ned til jeg. Har satt meg mange små delmål i svangerskapet ;) men tenkte vi kunne ha en nedtellingstråd til 30 uker! Det er jo 75% :D

Jeg har 7+1 igjen!
Hva med dere? :D


Sent from my iPhone
 
Tar nedtelling til 24 først, 2 uker og 1 dag ;-) Så da blir det vel 6 uker mer?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tar nedtelling til 24 først, 2 uker og 1 dag ;-) Så da blir det vel 6 uker mer?


Sent from my iPad using BV Forum

Jepp ;) teller ned til 23 jeg, og det er i morgen. Så har jeg til 26+1, for da er det 3Dul og 100dager igjen!


Sent from my iPhone
 
8+6 igjen :) enig med deg...å ha nedtelling i små delmål er genialt..føles ut som tiden går litt raskere da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
6+5 igjen her :) Går sååå sakte nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alt for lenge til så det gidder jeg ikke å telle ned til ennå. Blir for utålmodig :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
8 + 6 .. Sukk. Det føltes plutselig langt unna..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
8+1, men er mye å telle ned til å gleder seg til før den tid, spesielt den gyldne 23/24 uker grensen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg har vel 7+4 igjen til 30.. Men teller helst ned til 24 først, siden det også er ett viktig mål! :) Ble forresten positivt overrasket når jeg så på telleren min her inne at jeg plutselig hadde passert halvveis med en god liten stubb.. Nesten litt sjokkblandet fryd, og kjenner at det plutselig ble litt mer ekte å være gravid! :D
 
I dag er det 7+1 igjen. Hoiiii som det går ;) neida.. joda..
 
4+4 igjen til 30.....gleder meg veldig til uke 30. Begynner å bli stor nå og lurer på hvordan dette skal gå når det er så lenge igjen :O
 
wops, mente 6+4 igjen....hihi.
 
Back
Topp