Når uttak?

kokosnøtta

Glad i forumet
Vet dere ikke kan svare 100% på dette, men blir veldig glad for alle ca svar og all synsing;-)

Dersom jeg starter med spray en uke før neste mens (venter mens nå 10/11 april) blir det ca 30 april/1mai. Sånn vanligvis iallefall.

Legen på riksen regnet med normal dosering og tid på meg, kanskje litt mindre da alle prøvene mine er fine. )Alt dette avhenger selvfølgelig av hvordan kroppen min reagerer på spray og sprøyter).

Men dersom alt går etter planen, når kan jeg forvente uttak?

Greia er at vi reiser bort 31 mai og blir borte til 3 juni. Det er derfor jeg lurer litt. Skal spørre på riksen når jeg ringer de ang mensen til uka. Men jeg vil helst vite NÅ :-P

Tenker også på dette med overstimulering. Hva er risikoen for å bli det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hm, jeg har sprayet alt fra 2 uker til 6 uker, og har stimulert fra 1 uke til 2 uker. Tror nok det varierer veldig.. Er alltid vanskelig å planlegge noe rundt forsøk.. Masse lykke til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde kort regime, så jeg vet ikke hva som er standard med spray og sånn. Det eneste jeg vet er at de ikke kan vite på forhånd, for det er avhengig av eggposene dine. Men vanligvis setter man el. sprøyta rundt vanlig el. og da er det uttak 2 dager etter det. Eller nærmere 36 timer:)

Jeg har hatt en variasjon på 4-6 uker. Hvis du er redd for kræsj med tur kan du spørre om du kan gå på speayen lengre for å være sikker på at det ikke kræsjer

Takk for svar dere. Vet jo at det er helt umulig for dere å svare på ;-)

Regner med jeg skulle hatt el ca 18/19 mai. Så om jeg er heldig rekker jeg et forsøk før vi drar? For i utgangspunktet skulle jeg fått mensen igjen i begynnelsen av juni.

Gleder meg virkelig til mensen kommer..for første gang på flere år;-)

Jeg har hatt en variasjon på 4-6 uker. Hvis du er redd for kræsj med tur kan du spørre om du kan gå på speayen lengre for å være sikker på at det ikke kræsjer

Det går jo ann. Må høre med de.

Hvor ofte må en forresten inn på kontroller når en tar spray og sprøyter?

Ga ikke sykepleier en (ca) plan på kalenderen for når det blir uttak og innsett?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt sprøyter 11 dager begge gangene. Første kontroll er oppstart dagen for sprøyter, og en uke etterpå. Alt etter det varierer veldig i hverfall :)

Ga ikke sykepleier en (ca) plan på kalenderen for når det blir uttak og innsett?

Har ikke kommet så langt enda. Får det sikkert når jeg skal begynne på sprayen. Er bare jeg som er fryktelig utålmodig;-)

Jeg har tatt sprøyter 11 dager begge gangene. Første kontroll er oppstart dagen for sprøyter, og en uke etterpå. Alt etter det varierer veldig i hverfall :)

Takk for svar:-)

Så en trenger ikke kontroll når en tar spray? Den prosessen går på en måte av seg selv?

Takk for svar:-)

Så en trenger ikke kontroll når en tar spray? Den prosessen går på en måte av seg selv?

Ja :) for de nedregulerer hormonene dine og setter deg i falsk overgangsalder. Så kontroller blir først når du begynner på sprøyter :)

Ja :) for de nedregulerer hormonene dine og setter deg i falsk overgangsalder. Så kontroller blir først når du begynner på sprøyter :)

Takk igjen:-)

Et siste spørsmål mens jeg er i gang ;-)

Er det mye bivirkninger av spray og sprøyter?

Har ikke kommet så langt enda. Får det sikkert når jeg skal begynne på sprayen. Er bare jeg som er fryktelig utålmodig;-)

Skjønner jeg godt :-) Vi fikk planen når vi var på oppstartsamtalen på Riksen.

Skjønner jeg godt :-) Vi fikk planen når vi var på oppstartsamtalen på Riksen.

Eneste han sa da vi var der var at jeg starter på sprayen ca en uke før mens, etter ca 14 dager skulle jeg starte på sprøyer. Og så sprøyter i 10 dager pluss minus.. og så eggløsningssprøyten..

Så når jeg tenker meg om fikk jeg jo en plan der.. herregud:-P takk for at du fikk meg til å tenke litt..

Takk igjen:-)

Et siste spørsmål mens jeg er i gang ;-)

Er det mye bivirkninger av spray og sprøyter?

Bare hyggelig :)
Bivirkninger varierer veldig fra person til person, og fra gang til gang tydeligvis, for på mitt første forsøk fikk jeg mye bivirkninger, andreforsøk nesten ingen.

Bare hyggelig :)
Bivirkninger varierer veldig fra person til person, og fra gang til gang tydeligvis, for på mitt første forsøk fikk jeg mye bivirkninger, andreforsøk nesten ingen.

Spennende. Jeg er så superspent.

Eneste han sa da vi var der var at jeg starter på sprayen ca en uke før mens, etter ca 14 dager skulle jeg starte på sprøyer. Og så sprøyter i 10 dager pluss minus.. og så eggløsningssprøyten..

Så når jeg tenker meg om fikk jeg jo en plan der.. herregud:-P takk for at du fikk meg til å tenke litt..

Lykke til :-)

Jeg har dessverre vært plaget med mye bivirkninger av sprayen:-( ved de siste forsøkene har jeg vært sykmeldt fra 1 eller 2 uker på spray... Grusomt. Men ikke alle får det sånn:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp