IKM UKE 13!

Oki det var bra :) Ja i dag kom den før 3 min var gått, bildet er tatt innen fristen. Den er litt mer rosa i virkeligheten syntes jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skyggestrek er noe som kan komme etter fristen og er grå. Hvertfall ikke rosa... Om du ikke klarer å tro dette selv, ville jeg tatt en digital, men det ser ikke ut som det er nødvendig. Du er gravid.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Takk :D Vet ikke helt om eg tør å tro på det enda! Må kjøpe digital til i mrg! Tror du den vil slå ut i mrg?

Du er definitivt gravid..Ingen tvil:D Digital krever en del hcg vet jeg, men mulig den vil slå ut nå..Jeg personlig hadde heller tatt en cb+ først og tatt digital etter noen dager:)

Jeg stoler ikke på noe ennå, men denne testen tok jeg i dag. Er d en svak strek der? Har justert kontrasten på bildet, for å få det tydeligere! Er d innbilning, eller er d en reell strek?

Moro at flere ser streken:) Gleder meg til å ta flere tester ila uka:)

Oppdatering for dem som måtte være interessert : Fortsatt ingen tr her. Skal teste i morgen.

Fått testa?? :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Burde ikke streken ha blitt sterkere nå? 18 dpo ca.

Vedlegg

• 1396424145196.jpg
    1396424145196.jpg
    34,7 KB · Visninger: 82

Hvis du er 18 dpo burde den kanskje det, men er du sikker på at ikke eggløsning var senere? Det finnes de som ikke får så veldig sterke streker også eller at hcg ikke stiger så raskt som gjennomsnittet. Har du tatt en digital? Om du er nervøs, kan du dra til legen og ta blodprøve og gjøre det samme etter to dager. Da ser du om hcg har doblet seg eller ikke.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hvis du er 18 dpo burde den kanskje det, men er du sikker på at ikke eggløsning var senere? Det finnes de som ikke får så veldig sterke streker også eller at hcg ikke stiger så raskt som gjennomsnittet. Har du tatt en digital? Om du er nervøs, kan du dra til legen og ta blodprøve og gjøre det samme etter to dager. Da ser du om hcg har doblet seg eller ikke.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Testet ikke etter el så kan være den var senere. Har ikke tatt digital enda, venter med den til fredag. Snakket med legekontoret nå og får ikke legetime før 7 mai, hun sa det var ikke behov for å komme å ta blodprøve, det gjorde de kun hvis en hadde hatt problemer som sa o.l.

Så rart... Hvor mange dpo?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er ikke sikker. Har de siste 3 mnd ligget på 30 dager. Det var på søndag. Fikk ikke pos el. Test før tirsdag for 2 uker siden.så kanskje jeg er rundt 15 dpo. Hun dukker vel opp i løpet av et par dager. Har ringt gyn . I dag for å sjekke at alt er i orden der nede. Fikk ikke time før om 1,5 mnd . Vi går straks inn i 8 pp.

Jeg tror d samme som Huleboer sier at el muligens har vært senere enn du tror..Staven din minner meg om sånn minn stav var da jeg var 15dpo..Husk at d er også forskjell på hcg stigningen til hver enkelt..Så lenge du har strek så er du jo gravid så jeg hadde heller ventet noen dager å tatt ny da:)

Testet ikke etter el så kan være den var senere. Har ikke tatt digital enda, venter med den til fredag. Snakket med legekontoret nå og får ikke legetime før 7 mai, hun sa det var ikke behov for å komme å ta blodprøve, det gjorde de kun hvis en hadde hatt problemer som sa o.l.

Du er jo gravid, man blir bare skrullete av å fortsette å teste.. :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Du er jo gravid, man blir bare skrullete av å fortsette å teste.. :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hehe ja skrullete blir en av hele denne prosessen med å bli gravid! :p Takk for det! :)

Jeg stoler ikke på noe ennå, men denne testen tok jeg i dag. Er d en svak strek der? Har justert kontrasten på bildet, for å få det tydeligere! Er d innbilning, eller er d en reell strek?
Jeg ser en strek :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Hvordan går det med deg? Tatt test i dag? Kom streken innen fristen? Skal jeg sette deg på gravid? :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hvordan går det med deg? Tatt test i dag? Kom streken innen fristen? Skal jeg sette deg på gravid? :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg tar test i morgentidlig;) Om den er sterkere skal du få lov til p sette meg på gravid:)

Back
Topp