Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjempe fint.. Jeg har selv tenkt å bruke blå/grønn, sølv og hvitt. Tror det blir veldig delikat. tenkt på slike bokstaver selv, men ikke funnet noe billige.. De så jo kjempe fine utJeg har valgt å barnevogn som tema og fargene jeg skal bruke er lilla og sølv/hvit
Her ser dere hvordan invitasjonene og bordkortene ser utBildene ble i veldig dårlig kvalitet pga lite lys og dårlig mobil kamera
Gavebordet skal jeg pynte med bokstavene til Karia og en ramme med bilde av henne i
Bokstavene har jeg kjøpt på Ebay Her og rammen har jeg kjøpt på Ikea![]()
kjempe fint.. Jeg har selv tenkt å bruke blå/grønn, sølv og hvitt. Tror det blir veldig delikat. tenkt på slike bokstaver selv, men ikke funnet noe billige.. De så jo kjempe fine utTakk for tips
![]()
Samme her, 24 MaiSkal ikke før 25 mai![]()
Hvor store er bokstavene?Ja, 11-12 kr for en bokstav er ikke galt + free shippingHva tid du skal ha dåp/navnefest da?
![]()
De er 8 cm høye og 1 cm tykkeHvor store er bokstavene?
Sendt fra iphone via bv forums app
ÅjaDe er 8 cm høye og 1 cm tykkeDet er målene som står på siden
![]()
Ja, men jeg måtte trrykke meg inn på en anben overskrift, sto ikke forsidenÅjafant ingen mål skjønner du
kanskje jeg bare var trøtt å ukonsentrert når jeg så
Sendt fra iphone via bv forums app
Så utrolig fint.. Har du laget dåpskjolen selv? Hvordan lager du de bordkortene?? printer du navnene på et spesielt papir?Vis vedlegget 56318Vis vedlegget 56319bordkortene er ferdig
Vis vedlegget 56320Vis vedlegget 56321Vis vedlegget 56322dåpskjolen og lua er ferdig
Vis vedlegget 56323kjolen til festen etterpå er kjøpt inn
Celia 11.01.14