Merker dere tidsforskjellen??

Jepp. Ungene sov til hall 9 på søndag. Aldri skjedd før. (Men egentlig hall 8, da, men til og med det er unormalt.) Og nå er det jo kjempelyst ute. Ungene er ikke klare for senga, selv om det er forbi leggetid...

Jepp, ungene er umulig å få i seng til normal tid..

Jeg legger egentlig ikke merke til det. Men ungene gjør tydeligvis. :s

Sent from my iPhone using BV Forum

Storebror ville ikke legge seg ikveld, for var så lyst ute.. morsomt å prøve å forklare en 4 åring om hvorfor det fortsatt var lyst selv om det er natta :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Merker bare at det er lyst langt utover kvelden :D Lillemann fikk en litt senere blund på søndag, og kom seg dermed i normal tid i forhold til ny klokke i seng, så ingen problemer der. Jeg selv er trøtt hele tiden, og sover litt ekstra likevel, så merker ingenting ;)

Ja, nå må ungene i seng mens det fortsatt er lyst ute :p Merker de har et større energinivå på kveldene nå gitt ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Merka ikke noe annet i går enn at de sov lenge. Natt ble det til normal tid ca 19 ny tid.

Og storebror sov lenger på morran i dag.

Men i kveld slet lillesøster veldig, sovna ikke før 20.15 ny tid.... Storebror sovna greit som vanlig.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vet ikke om det har noe med at vi stilte klokka å gjør. Men er sykt trøtt i går og i dag. Er sånn at øynene glir igjen når jeg setter meg ned :P så kan vel hende det har noe med tia å gjør ;)

eh ja merker jeg er kjempe trøtt en time ''tidligere'' og guttungen har både sovna og våkna en time senere ... men tror det begynner og komme seg nåå.. hope so :)

Vi løste "problemet" med at lillegutt ikke sov på dagen så da var han klar til leggetid kl 19 ny tid.

Han sover som regel på dagen ennå, men hender han ikke gjør det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Merker ikke annet enn at ungene sover en ekstra time om morgenen de første dagene.

Back
Topp