prøve på en til om et år :-)

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
vi har lyst på en baby i beg av 2016(kommer til å beg å prøve etter bryllupet i mai 2015) men kjenner allerede at jeg gruer meg til å gå gravid :/ men vil jo veldig gjerne ha en søster eller bror til vår herlige jente♥ flere som allerede planlegger neste?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: Sam
vi har lyst på en baby i beg av 2016(kommer til å beg å prøve etter bryllupet i mai) men kjenner allerede at jeg gruer meg til å gå gravid :/ men vil jo veldig gjerne ha en søster eller bror til vår herlige jente♥ flere som allerede planlegger neste?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tenker samme tid :) gleder meg til å være gravid igjen jeg :)
 
Tenker og ca samme tid som dere:) 2016 blir perfekt og med en passende aldersforskjell!:) vi får se hva som skjer!:) jeg gleder meg og til å gå gravid, savner kulen på magen:) hadde du et tøft svangerskap julebaby siden du kvir deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stå på ;) Jeg begynner å bli gammel, så det blir 2 gutter på meg. Skulle gjerne hatt ei datter, men det er det jo ingen garanti for at det blir :)
 
ja var tungt og vondt.. har Hypermobile ledd som gjør at jeg fikk bekkenløsning fra helvete :( og kasta opp fra uke 6/7 til uke 22. men fikk til gjengjeld en super lett fødsel :)
men var det å ikkje få jobbe og ikkje ha noen rundt meg annet enn mannen.
så ble veldig ensom og men blir bedre nå har jeg jo henne og vi flytter til en annen plass i desember i år så håper på å få litt mer venner der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Stå på ;) Jeg begynner å bli gammel, så det blir 2 gutter på meg. Skulle gjerne hatt ei datter, men det er det jo ingen garanti for at det blir :)
Samme her, vi har to gutter. Jeg kunne tenke meg en til uansett kjønn jeg da. Men ikke før de blir litt større. Kanskje om tre-fire år? Tror egentlig mannen er fornøyd med to, men jeg merker at jeg antakelig ikke er det. Syns det er morsommere når de er bittelitt større jeg da (2,5-åringen vår er dritkul nå, selv om han har noen trassanfall fra h****** innimellom). Kos med baby men deilig å slippe å bære og støtte hele tiden, og helt ærlig - blir deilig å bli ferdig å amme også selv om det er litt kos - og ikke minst enkelt siden maten alltid er med. Men enklere med barnevakt også, hvis de kan spise vablig mat... Men først skal vi kose oss med prinsene våre i etpar år, pluss sørge for litt kjærstetid (viktig!!!) - og SÅ kan vi jo snakke om det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg er jo fortsatt ung :) verre med mannen ;) (15år eldre enn meg) men jeg har sagt 2 men han sier 3 så vi får se hva vi ender opp med til slutt ;) har lite lyst til å gå gravid men vil veldig gherne ha resultatet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Samboern vil ikke ha flere barn sier han(selv om han sa at vi får se om kanskje 5 år i går da).. Jeg har jo veldig lyst på en til, så Jeg tenker 5 år. Da skal jeg ta det opp igjen, for da må jeg skifte ut spiralen. Kanskje jeg slipper å sette inn ny?! ;)
 
Vi har to gutter, mannen føler seg heeelt ferdig, jeg er mer usikker, så mulig det må bli en tredje om ei stund. Vi begynner å dra på åra, så kan ikke vente for lenge heller:)
 
Vi fikk nummer tre nå - så her blir det ikke flere... Litt vemodig, men en gang må det være slutt også!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi prater om å begynne å prøve igjen i 2016 :) Så forhåpentligvis blir det et lite nurk til i 2017!
Da blir det 3 år mellom dei, synes det er perfekt :)
 
Hos oss er det motsatt, mannen vil gjærne ha fler, men det er helt uaktuelt for min del ihvertfall nå, må nok fortrenge graviditet, fødsel og våken netter før det frister med en til :)
 
Back
Topp