Sommerferie

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva er planane for sommaren i år?

Me skal ikkje så mykje i år da me må spare mest mogleg i tilfelle eg må gå heime i ulønna permisjon. Kjem til å utnytte alle hyttene (familiane har 3 tilsaman), gubben har kjøpt sesongbilett til tusenfryd og så skal me til Harstad ein tur og til Årdal. Turen til Harstad har mamma spandert på oss (bursdagsgave til gubben) :D Ho har brukt flybonus poeng slik at det ikkje kostar noko :) Så da treng me berre og leiga bil :)

(BCM: Skal til Harstad under filmspill veka, så me kan ta eit "forum treff" om du vil/har moglegheit?)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

EJ: festspillene du tenker på? Skal vel sikkert få til noe da :)

Skal muligens en tur til bulgaria en uke i begynnelsen av juni med mamma og søstra mi (og jørgen), så blir det muligens en tur til kragerø så jørgen får hilse på oldeforeldrene. Blir nok også en del helger på hytta i bardu :) håvard er ferdig å studere nå til sommeren, så har ikke mulighet til så mye familieferie, han må nesten finne seg en jobb da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har plutselig ingen planer da rotasjonen til mannen ble endra. :( men blir vel en tur til bø sommerland.
Også skal vi opp til trøndelag en tur og besøke svigerfamilien også skaø jeg på undsomsskole 10års gjenforening. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

EJ: festspillene du tenker på? Skal vel sikkert få til noe da :)

Skal muligens en tur til bulgaria en uke i begynnelsen av juni med mamma og søstra mi (og jørgen), så blir det muligens en tur til kragerø så jørgen får hilse på oldeforeldrene. Blir nok også en del helger på hytta i bardu :) håvard er ferdig å studere nå til sommeren, så har ikke mulighet til så mye familieferie, han må nesten finne seg en jobb da.

Haha, ja! Var festspillene eg meinte (og trudde eg skreiv) :P

Vi har plutselig ingen planer da rotasjonen til mannen ble endra. :( men blir vel en tur til bø sommerland.
Også skal vi opp til trøndelag en tur og besøke svigerfamilien også skaø jeg på undsomsskole 10års gjenforening. :)

Jøss, har dei lov og berre endra den?
Bø i sommarland er vel mogleg me besøker, og bjørneparken i Flå.

Eg ska til Sandefjord for å bo hos familien en ukes tid i løpet av vår/sommer, og så skal eg muligens en tur til Polen med eksen for å besøke familien hans...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Vi reiser muligens til legoland, men ellers blir vi hjemme ;)
Kjøpte hus i 2012 med urørt uteområde, så har nok å ta tak i :p

Men vi reiser 1 uke til Kroatia i mai -gleeeeder meg!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper på en tur til Spania i slutten av juli, men kommer litt an på økonomien. Hvis ikke blir det nok feriering i norges land :)

Ingen planer enda. Mamma har lyst til å ha med eldstemann + fetteren ei uke et sted (de leide hytte i fjor). Ellers blir det dagsturer til feks bjørneparken el. Masse badeturer og turer i skog og mark i nærheten håper vi på:)

Jøss, har dei lov og berre endra den?
Bø i sommarland er vel mogleg me besøker, og bjørneparken i Flå.

Ja de har visst lov til det. :/ men vi får gjøre det beste ut av det.

Bare til Norge, tar ferie i september/oktober.

Vi skal i bryllup i københavn, ellers blir det hytteturer. Vi har to hytter i familien som vi kan benytte oss av. Kanskje en tur til Kristiansand :)

Vi skal tre uker til USA :) biltur fra Los Angeles til SanFransisco, innom LasVegas, Santa Monica osv, så
Tilslutt to uker i SanFransisco :) gleder meg så mye til den ferien altså :)

Har fått påspandert sydentur fra svigers, så vi skal til Bulgaria i slutten av august :)
Også tar vi vell en helgatur til Sverige når/hvis største gullet blir med besteforeldrene til kr.sand ;)

Vi skal tre uker til USA :) biltur fra Los Angeles til SanFransisco, innom LasVegas, Santa Monica osv, så
Tilslutt to uker i SanFransisco :) gleder meg så mye til den ferien altså :)

Den ruta kjørte vi i sommer :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi ser på biler så vi skal kjøpe ny bil :D så våres ferie blir vell en bilferie så turen våres blir en tur til alta, Bardufoss å en tur til svergie å finland tenker vi :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Lite med ferieplaner i år. Vi blir nok mest hjemme og tar noen dagsturer hit og dit.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Blir ikke noen ferie på oss i sommer. Skal en tur med Kiel-ferga til høsten. Da har gudfaren til vesla (mannen min sin onkel) 50-årsdag, så han har invitert begge sine søstre med familie på tur. Gleder meg.

Ellers håper vi at mannen min ha fått seg jobb til sommeren, så vi kan få oss en plass å bo. Jeg er 100% klar for å få et egent hjem igjen snart.

Back
Topp