noen som begynner å bli "tykke" :)

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
jeg har blitt veldig lubben på magen :P spesielt på kveldene..da er jeg oppblåst og..
gøy at magen kommer snikende allerede..men skal holde det hemmelig et par uke til håpte jeg..så må ikke bli større :) vanskelig å skjule da...
har ikke fått mage så tidlig før..når jeg ventet tvillingguttene mine så fikk jeg ikke mage før etter uke 12...
og nå er det bare en :)

Jeg har vært oppblåst siden før uttak så ser ut som jeg er hvertfall fire mnd på vei, men er vel mer luft og lite baby enda tror jeg. Gleder meg til skikkelig hard kulemage :) nå føler jeg meg bare forspist og feit !!

Jeg har vært oppblåst siden før uttak så ser ut som jeg er hvertfall fire mnd på vei, men er vel mer luft og lite baby enda tror jeg. Gleder meg til skikkelig hard kulemage :) nå føler jeg meg bare forspist og feit !!

hehe...ja er vel slik med meg og da...den er jo ikke hard...lille baby er jo bare 4 cm...

Jeg er 10+3 og magen syns skikkelig godt! Her er det så og si umulig å skjule det, fortalte det til noen venner i helgen og da sa hun: "Du er det ja, turte ikke spørre men synes det så sånn ut" ;)

Her ser jeg temmelig gravid ut! Som om jeg er minst 4 mnd på vei... :) Så ja det syns at jeg er gravid haha... Håper ikke magen fortsetter i den vekst hastigheten! men tror jeg har en del luft inni der gitt. :) Men guuuuud som jeg gleder meg til en svær flott mage ;) Hvor man ser det er en skikkelig babymage :D Gravide er det vakreste jeg ser <3

Jeg er bare 5+4, og ser ut som jeg er 5 mnd på vei.. Ikke en eneste bukse som passer, og romslige gensere er et must om dagen! Sambo ELSKER det! Selv om jeg prøver å forklare han at det bare er tarmer og luft :P Trodde ikke det var fysisk mulig å få så stor mage så tidlig, men det er jo ikke min første, så da skal det visst være vanlig å bli sånn. Håper bare den fortsetter å være sånn, og bli enda større etterhvert <3
Vanskelig å ikke glede seg for mye når en ser gravid ut syns jeg. Ihvertfall når første UL er ikke før neste fredag, og tiden bare sniiiler seg avgårde. Jeg har allerede blitt spurt om jeg er gravid :-o

Jeg er 10 + 5 og magen er blitt en del større ja, men det ser egentlig bare ut som om jeg har lagt på meg en del, ikke at jeg er gravid. Gleder meg stort til det blir en gravidmage og ikke denne blubbemagen :p Har allerede gått til anskaffelse av gravidbukser, som er kjempebehagelig å ha på. Magen fyller ikke helt da, men er mye bedre å ha på enn mine vanlige bukser som allerede strammer i livet.

hehe..ja magen min har krympet litt nå 11+5uker i dag ..ikke fult så oppblåst lengre... nå er den skikkelig myk "deigfeit" :P glede meg og til det kommer en kulemage..hehe nå føler jeg meg bare lubben :)

Back
Topp