Gutt eller jente

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Skremmende hvor mange av de utsangene som sier gutt i den første artikelen :-P er det magefølelsen har sagt hele veien også, så blir spennende når vi skal på OUL :-D

Skremmende hvor mange av de utsangene som sier gutt i den første artikelen :-P er det magefølelsen har sagt hele veien også, så blir spennende når vi skal på OUL :-D
Får mye gutt jeg også, blir spennende å se. Har hatt magefølelse på gutt, men er blitt usikker. Vil ikke være innstilt på hverken det ene eller det andre, vil bare bli glad uansett :)

-Taster fra appen-

Har ingen fornemmelser enda.... Jeg er bare så glad for å være gravid, så har ikke klart å tenke så mye hva om det er det ene eller andre. Men sambo er sikker på at det er gutt :P vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn (foreløpig)! ;)

Har ingen fornemmelser enda.... Jeg er bare så glad for å være gravid, så har ikke klart å tenke så mye hva om det er det ene eller andre. Men sambo er sikker på at det er gutt :P vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn (foreløpig)! ;)
Oi så spennende å ikke vite :-D har litt lyst til det selv, men jeg er så nysgjerrig av natur, så måååå liksom bare vite det :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Oi så spennende å ikke vite :-D har litt lyst til det selv, men jeg er så nysgjerrig av natur, så måååå liksom bare vite det :-D

Sent from my iPad using BV Forum
Ser på det som en belønning å ikke vite under fødsel, en kjempestor overraskelse ;)

Her skifte feeling på ka da e, lika ofta så eg skifte humør, hahahaha! Kan v ganske ofta når ein e gravid :P
Fordel med jenta e at då kan eg bruka alle dei fine tingene ette jentungen.
Fordel med gutt e at då har eg ein av kvar.
Konklusjon: E superhappy for å v gravid :P

Her er det fullstendig uaktuelt å ikke vite kjønn, jeg er altfor nysgjerrig!! Rart, for kjønnet spiller i grunn ingen rolle for meg. Men vi gjør nok som sist, tar en privat ultralyd i uke 15 for å se kjønn

Det er en metode som går ut på å se på ultralydbilde om morkaken er på høyre eller venstre side som visstnok kan si hvilket kjønn det er med 97% sikkerhet. Dersom det er innvendig ultralydbilde og morkaka ligger på høyre side er det en gutt, om det er på venstre side er det jente. På utvendig ultralyd er det omvendt - jente=høyre og gutt=venstre.

Dr. Ramzi Ismail concluded that at six weeks gestation, 97.2% of the male fetuses had a placenta or chorionic villi on the right side of the uterus. When it came to female fetuses, there were 97.5% of the chorionic villi or placenta on the left side of the uterus.

http://pregnancy.about.com/od/genderpredictions1/ss/Ramzis-Method-To-Determine-Fetal-Gender.htm

Dersom dette stemmer er det jente hos meg :p

Tror alle testene sier gutt her. Jeg har ingen følelse. Synes det er så rart at jeg er gravid. Sist prøvde vi i mange år før vi ble gravid. Denne prøveperioden ble jeg gravid på første forsøk. Hadde en sa og ble jaggu meg gravid på første forsøk etterpå. Et lite mirakel:) spiller ingen rolle om det er gutt eller jente.

Spiller ingen rolle for meg heller hvilket kjønn det er, syns bare det er gøy med sånne kjerringråd ^^

Tror ikke på noen slike tester, ingen tester kan nemlig overbevise meg om at det er noe annet enn en gutt i magen!! Haha :p

Kommer til å få skikkelig bakoversveis hvis jeg kommer på ul og det er ei jente ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke på noen slike tester, ingen tester kan nemlig overbevise meg om at det er noe annet enn en gutt i magen!! Haha :p

Kommer til å få skikkelig bakoversveis hvis jeg kommer på ul og det er ei jente ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ha ha ekstra spennende da! :D Jeg vil ikke være så skråsikker, er redd for å bli sjokkert/"skuffa" om jeg selv er overbevist om et kjønn. Meeen magefølelsen sier gutt.. kan ta feil!

-Taster fra appen-

Ha ha ekstra spennende da! :D Jeg vil ikke være så skråsikker, er redd for å bli sjokkert/"skuffa" om jeg selv er overbevist om et kjønn. Meeen magefølelsen sier gutt.. kan ta feil!

-Taster fra appen-

Hehe nei sku egentlig ønske jeg ikke var SÅ sikker i min sak og ;) men er vel sikkert snart "bare" en måned til ul så finner det vel ut da... :)

Hehe nei sku egentlig ønske jeg ikke var SÅ sikker i min sak og ;) men er vel sikkert snart "bare" en måned til ul så finner det vel ut da... :)
Ja er 6 uker til vår oul.. Mannen sa igår kveld; "skulle ønske ul var i morgen jeg.. OG i mai!" ^^

-Taster fra appen-

Hihi... :) Jaaa kjenner etter i går at jeg helst vil høre hjertelyd og stas HELE tiden ;)
Ja, jeg har ikke funnet noe hjertelyd enda, skal vente noen dager nå. Er vel 2- 3 uker til jordmortime igjen, og DA sjekker hun vel!

-Taster fra appen-

Back
Topp