Dere som har byttet til sportsdel!

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Hvordan gjør dere det med skinnfellen? Skjærer hull til selene? Gjorde det med førstemann. Men ikke gjort det nå (ennå) . Men blir så klumpete. Så må vel måle opp å skjære hull i denne og :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan gjør dere det med skinnfellen? Skjærer hull til selene? Gjorde det med førstemann. Men ikke gjort det nå (ennå) . Men blir så klumpete. Så må vel måle opp å skjære hull i denne og :p

Har sånne seler som festes på siden bare så vi slapp å klippe hull :-) Er 5 punktssele men bare de to selene på siden som festes i vogna. haha jeg er skikkelig dårlig på å forklare...her er bilde :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395996582066.jpg
    1395996582066.jpg
    35,6 KB · Visninger: 41
Har sånn jeg og. Men da klarer han å sette seh opp. Prøvde den i en mnds tid nå i baggen. Men da han satte seg opp gang etter gang når han skulle sove fant jeg ut at jeg bare måtte finne sportsdelen :p

Kjøpte en på babyhus med hull i. Ellers har jeg tidligere skjært hull i selv, går helt fint !

Sent from my iPad using BV Forum

Skjærte hull til den i mellom bena, ellers er det så smalt oppe at det ikke trengtes. Er sikkert ikke beregnet til vogn :p
Kjøpte et som er ferdig med hull og tilpasset vogn, men har det i bhg vogna .

Har ikke brukt skinnfell i det hele tatt.... :-)

Har sånn jeg og. Men da klarer han å sette seh opp. Prøvde den i en mnds tid nå i baggen. Men da han satte seg opp gang etter gang når han skulle sove fant jeg ut at jeg bare måtte finne sportsdelen :p

Min er rimelig bedagelig så gidder ikke prøve seg på det når han ligger...når han ligger på neste hakket opp i vogna er det mer spennende å sette seg opp for å se mer :-) Heldig sånn sett :-)

Min er rimelig bedagelig så gidder ikke prøve seg på det når han ligger...når han ligger på neste hakket opp i vogna er det mer spennende å sette seg opp for å se mer :-) Heldig sånn sett :-)

Så deilig! Er jo fortsatt god plass i baggen, så hadde håpet å bruke den lenger. Men ble mer stress ! :/ men nå kjøpte jeg ny vogn i dag! :D så får vel skjære hull i skinnet i morgen. Begynner å bli for varmt med vognposen nå:)

Gjør dere noe spesielt når dere skjærer hull? Teiper bak eller bare skjærer rett på?

Skjært hull i skinnet i dag. Funket fjell det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp