Hva er din mest irrasjonelle frykt?

Å spise mat uten å enten vaske hendene, sprite hendene eller våtservietter. Hvis ikke jeg har et sted å vaske hendene, blir det gjerne servietter OG sprit, ikke bare en av delene. Og kan jeg spise mens jeg har feks bollen elns i en serviett er det best.

Grunnen? Er liiiivredd for omgangssyke :p Selv om man sjelden får det.

Kom på en til :P Jeg må ha den nederste foten (ligger gjerne med det ene beinet litt høyere enn det andre) under dyna, hvis ikke er jeg redd for at det skal komme noe å ta den :P Vært sånn siden jeg var liten, men nå tør jeg ikke annet lenger :P Kan banne på at den ene gangen jeg ikke gjør det så skjer det noe :P

De store brune edderkoppene! Jeg skriker høyt, kroppen stivner så begynner jeg å gråte hysterisk mens jeg prøver å få meg selv til å drepe den :-P Er som om noen skulle stått med pistol å truet meg på livet ! Det er nå min 3,5 år gamle datter som har tatt på seg jobben som frøken "SpiderSlayer" jeg har gjort noe riktig *stolt* ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er redd veps og edderkopper.. men min største frykt er fly. Jeg er redd for å fly, men jeg er også redd for selve flyet. Hører jeg et fly fly forbi, så må jeg ut for å se at det ikke krasjer. Får helt vondt i meg når jeg hører et fly. Og jeg bor like ved gardermoen :P

Haha, sorry at jeg ler :-P
Men da regner jeg med at du flyr mye ut og inn av huset for å kikke opp på himmelen :-P ;-)
Fra spøk til alvor; skjønner at det ikke er moro å være redd for :-(

Husker jeg jobba i bhg i Maura en gang (Nannestad), og innflygningsruta til gardermoen lå rett over bhg. Vi hadde kriseplaner med tanke på flystyrt :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg er redd for hai! Liker ikke å bade i sjøen i syden, da jeg innbiller meg at det når som helst kan dukke opp en hai! :confused: Kan ligge på en flytemadrass og plutselig få innvendig panikk mtp at jeg kan se en haifinne og er redd for å bli spist...!:eek::eek::eek:

Da er det bare å komme seg på land igjen! :cool:

Tusenbein, klypedyr og båt høye lyder! Krypa er ekle og får helt noia om jeg ser sånne.
Høye brå lyder gjør skvetter jeg av og så blir jeg så fly forbanna! Følsomme ører :P

Å ja, er ikke redd for en edderkopp.
Men totalt angst for å feks et edderkopp egg skal sprekke en plass å så blir det drøssevis av små edderkopper.. Grøss!! Vi har mye svære ekle edderkopper her, å sjansen er jo der for at de formerer seg :(

Å føtter, herregud som jeg freeker ut av føtter! Om noen går uten sokker inne, peller seg på føttene osv. Æsj å æsj!

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Veps, til dels porselensdukker og livredd for å kaste opp! !

Haha, sorry at jeg ler :-P
Men da regner jeg med at du flyr mye ut og inn av huset for å kikke opp på himmelen :-P ;-)
Fra spøk til alvor; skjønner at det ikke er moro å være redd for :-(

Husker jeg jobba i bhg i Maura en gang (Nannestad), og innflygningsruta til gardermoen lå rett over bhg. Vi hadde kriseplaner med tanke på flystyrt :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Pju, om barnehagen kan ha litt noia, så kan vel jeg også ha det :P. Hehe. Men det har blitt bedre med tiden da heldigvis. Og jeg skal snart ut å fly igjen. Gruer meg så mye at jeg tror jeg kommer til å si at jeg er syk, så jeg slipper.

Er livredd varulver jeg da :p totalt irrasjonelt da jeg vet (tror jeg..) at de ikke finnes! Er allikavel skeptisk til å gå ute ved fullmåne og blir fysisk dårlig av å se filmer med varulver i!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme her. Høyhester kaller jeg de. De og møll er så uforutsigbare i flygingen sin

Har jeg aldri hørt før :-) Det er helt sant! Og så blir de jo gjerne så forbanna svære! Klasker i vinduet når møllen lander på det...

Kvalmesjuka.... da snakker vi om skikkelig angstanfall!! Hyperventilering, hysterisk og bare helt ut av kontroll:P
Ja og høyhester... de er ekle.

Kuer. Men den er jo ikke irrasjonell egentlig. Har vokst opp på gård, så burde ikke være redd. Men jeg ser på de som store skumle monstre. Som kun har en ting for seg, og det er å drepe. Når jeg går inn i fjøsen, så ser jeg ikke koselige fluffy Dagros. Jeg ser store beist, med lysende røde øyne, og ett blikk som vil drepe og temperament som skremmer livskiten ut av meg. Ble angrepet av ei drektig ku for noen år siden, så det sitter fremdeles i.

Men faktiske irrasjonelle? Nøkken.
De er jo store dyr som absolutt kan være farlige - og man skal ikke kødde med gravide ;)

edderkopper, uansett størrelse så får jeg panikk når jeg ser en..

jeg har vannskrekk og er redd fremmede som ringer på døra selv om det er unger som selger lodd o.l
balonger er og ille spesielt i hendene på små barn :p
fyrverkeri og ting som lager høye lyder ja generelt pysete person :-p

Er mørkeredd, husredd, redd for elger, og redd for spisse/skarpe gjenstander :p

Back
Topp