Bkno2616662
Andre møte med forumet
Frosker, vet aldri om de hopper på meg!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livredd edderkopper og fryktelig mørkredd/husredd.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, sorry at jeg lerJeg er redd veps og edderkopper.. men min største frykt er fly. Jeg er redd for å fly, men jeg er også redd for selve flyet. Hører jeg et fly fly forbi, så må jeg ut for å se at det ikke krasjer. Får helt vondt i meg når jeg hører et fly. Og jeg bor like ved gardermoen![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, sorry at jeg ler![]()
Men da regner jeg med at du flyr mye ut og inn av huset for å kikke opp på himmelen;-)
Fra spøk til alvor; skjønner at det ikke er moro å være redd for :-(
Husker jeg jobba i bhg i Maura en gang (Nannestad), og innflygningsruta til gardermoen lå rett over bhg. Vi hadde kriseplaner med tanke på flystyrt :-o
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Samme her. Høyhester kaller jeg de. De og møll er så uforutsigbare i flygingen sinMin er flyvestankelbein![]()
Samme her. Høyhester kaller jeg de. De og møll er så uforutsigbare i flygingen sin
Sent from my iPhone using BV Forum
De er jo store dyr som absolutt kan være farlige - og man skal ikke kødde med gravideKuer. Men den er jo ikke irrasjonell egentlig. Har vokst opp på gård, så burde ikke være redd. Men jeg ser på de som store skumle monstre. Som kun har en ting for seg, og det er å drepe. Når jeg går inn i fjøsen, så ser jeg ikke koselige fluffy Dagros. Jeg ser store beist, med lysende røde øyne, og ett blikk som vil drepe og temperament som skremmer livskiten ut av meg. Ble angrepet av ei drektig ku for noen år siden, så det sitter fremdeles i.
Men faktiske irrasjonelle? Nøkken.