Hvor ofte og hvor lenge

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Ammer dere de små? :)

Her vil han ha mat stort sett hver 2-3 t hele døgnet, og han er RASK å spise (max 5 min).
 
Omtrent samme her. Men tar oftest begge sider per amming på dagtid så 10 min totalt. Om natten tar han bare én side før han sovner igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir vel ca 6 ganger i døgnet. Sover rundt på natten, men spiser hver 2-3. på dagen. Tror det tar 10-15 minutt totalt, ammer begge sider hver gang - utenom på morgenen..
 
2 timer i mellom, og ett bryst pr amming. Prøver å tilby det andre, men virker fornøyd. Syns det er ofte!
 
2 timer i mellom, og ett bryst pr amming. Prøver å tilby det andre, men virker fornøyd. Syns det er ofte!

Jeg synes det er litt ofte sjøl med bare 2 timer mellom (litt travelt av og til, spesielt om natten), men han legger fint på seg å det går seg til nok etterhvert :)
Ammer som regel et bryst om gangen jeg å, men av og til tar jeg begge om begge er litt ¨fulle¨.
 
Samme her! Han vil ha mat hver 2-3 time. På kvelden gjerne litt oftere enn på morgningen! Og han er rask han her og- sånn ala 4 minutter! Ammer fra ett bryst av gangen. Legger godt på seg, og er fornøyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ammer ca hver tredje time og hver fjerde time om natta.. Bruker 10-15min på å spise :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Samme her! Han vil ha mat hver 2-3 time. På kvelden gjerne litt oftere enn på morgningen! Og han er rask han her og- sånn ala 4 minutter! Ammer fra ett bryst av gangen. Legger godt på seg, og er fornøyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Min er også kjapp, max 5 min.
I dag sov han så godt at han glemte å spise på 4 timer, og det var godt :p
 
Back
Topp