Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja har troa på at det hjelper. problemet er at jeg ikke orker en kjøretur på over 3 timer altså 6 timer til sammen for å få det. Å da er det hvis jeg når alle båtene.Føler med deg, vet akkurat hvordan du har det. Var så desperat tilslutt at jeg gikk og tok akupunktur, det hjalp meg veldig mye. Det er verdt å forsøke.
Jeg har også fått mye hodeverk, men regner med det er fordi jeg ikke får i meg nok væske.I know. Jeg har fått en helsikkes hodepine på toppen av kvalmen. Dritt. Nå tar morkaka over produksjonen av hormonene etterhvert, og jo nærmere uke 13 og 14 vi kommer, jo bedre vil formen (som regel) bli.
-Taster fra appen-
Jepp men jeg sovnet over alt, reagerte veldig dårlig på det.Har du prøvd reisesjuktablett?? Det hjelper på meg
Ipaden min <3
hehe .eg spydde og til ca uke 20 sist, inn og ut av sykehuset. Hadde håpet på å sleppe det denne gang, men nei da.oi leste ikke de siste innleggene! ble med ett mer alvorlig. Lykke til!
Legen som anbefalte deg det?Har du prøvd reisesjuktablett?? Det hjelper på meg
Ipaden min <3
Legen som anbefalte deg det?Har du prøvd reisesjuktablett?? Det hjelper på meg
Ipaden min <3