trodde det skulle bli bedre

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
når en nærmet seg 12 uker. men nei da, kvalmen øker oppkast øker. Har bare lyst å grave meg ned og grine. Orker snart ikke mer.

Føler med deg, vet akkurat hvordan du har det. Var så desperat tilslutt at jeg gikk og tok akupunktur, det hjalp meg veldig mye. Det er verdt å forsøke.

I know. Jeg har fått en helsikkes hodepine på toppen av kvalmen. Dritt. Nå tar morkaka over produksjonen av hormonene etterhvert, og jo nærmere uke 13 og 14 vi kommer, jo bedre vil formen (som regel) bli.

-Taster fra appen-

Uff, den kvalmen altså! Jeg ble bedre rundt uke 14 i begge mine forrige svangerskap, og har fått inntrykk av at det er ganske vanlig. Håper det snart bedrer seg for deg også (og alle oss andre som sliter med kvalme).

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du prøvd reisesjuktablett?? Det hjelper på meg :)

Ipaden min <3

Håpe virkelig at alle dåka såslite med kvalmen, snart kan bli bedre. Må v heilt forferdelig :(

Føler med deg, vet akkurat hvordan du har det. Var så desperat tilslutt at jeg gikk og tok akupunktur, det hjalp meg veldig mye. Det er verdt å forsøke.
ja har troa på at det hjelper. problemet er at jeg ikke orker en kjøretur på over 3 timer altså 6 timer til sammen for å få det. Å da er det hvis jeg når alle båtene.

I know. Jeg har fått en helsikkes hodepine på toppen av kvalmen. Dritt. Nå tar morkaka over produksjonen av hormonene etterhvert, og jo nærmere uke 13 og 14 vi kommer, jo bedre vil formen (som regel) bli.

-Taster fra appen-
Jeg har også fått mye hodeverk, men regner med det er fordi jeg ikke får i meg nok væske.

Snakket med legekontoret i dag og dersom jeg ikke blir bedre til torsdag blir jeg lagt inn på sykehus. Mannen min synes også jeg begynner å se veldig ragmager ut, og trenger virkelig å få i meg noe væske snart.

Håper dere alle blir bedre snart! Den kvalmen er et helvete, enda jeg hadde det nok bedre enn det dere har :-/ sender dere alle gode klemmer <3

Uff så slitsomt. Væske er viktig å få i seg. Håper du blir bedre av deg og selv, og slipper sykehuset.

-Taster fra appen-

Back
Topp