Litt blæ fra meg i dag!

Så spennende :-) det var sånn det begynte for meg, hadde en rie når jeg leverte i barnehagen. Og kom en til når jeg kom hjem osv. Brått var de regelmessige og jeg hadde babyen min på slutten av dagen :-) Masse lykke til!!! :-)
Takk! :) Nå ligger jeg på sofaen med Ringenes Herre extended edition og sjokolade, og her håper jeg på å bli til vi drar på sykehuset ;) De har tatt seg opp litt igjen nå, men det går fortsatt en stund mellom hver.

Takk! :) Nå ligger jeg på sofaen med Ringenes Herre extended edition og sjokolade, og her håper jeg på å bli til vi drar på sykehuset ;) De har tatt seg opp litt igjen nå, men det går fortsatt en stund mellom hver.
Så bra! Må oppdatere! :D Skulle ønske jeg kunne si det samme her, men må nok til med litt husvasking (om en stund....) :p

Så spennende! Håper det tar seg mere opp!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende da :)

Lykke til, Galadriel!
Her er jeg på dag 3 etter termin og er ganske lei! Til dere som har født før: Har dere hatt symptomer som vonde kynnere eller mensmurringer i dager før fødselen? Jeg har nemlig ikke en eneste plage, og er da redd for at fødsel er "langt" frem i tid! Har en drøm om at fødselen plutselig kan starte :-)

Lykke til, Galadriel!
Her er jeg på dag 3 etter termin og er ganske lei! Til dere som har født før: Har dere hatt symptomer som vonde kynnere eller mensmurringer i dager før fødselen? Jeg har nemlig ikke en eneste plage, og er da redd for at fødsel er "langt" frem i tid! Har en drøm om at fødselen plutselig kan starte :-)
Takk! :) Sist gang hadde jeg ikke et eneste symptom før vannet gikk, så det er fullt mulig det skjer for deg også :) Krysser fingra for deg!

Æsj, kan de ikke blir litt mer regelmessige snart a!! Ikke bare har ho jordmora bomma på at jeg ikke kom til å gå til termin - men ho har hele tiden sagt at det kommer til å gå raskt når det først setter i gang også. Men ho tenker kanskje på det å "være i gang" som noe annet enn meg..

Vedlegg

• 1395664238121.jpg
    1395664238121.jpg
    49,5 KB · Visninger: 26
Kan du ikke prøve litt brystvortestimulering? Det kan gjøre susen! Spesielt med pumpe :)

Håper det blir fødsel på deg! Ikke vær bekymret for klagetråden, jeg er MER enn klar for å ta over klagingen for deg!!! :p

I dag er det 1 uke til termin, noe som føles som en eeeevighet mtp at jeg kan risikere å gå langt over 2 uker til ...!:( Bekkenet blir bare verre om dagen, og hele kroppen verker! Duger ikke til noen ting...og til å med sofasitting begynner å gjøre vondt! Vil ha tilbake livet mitt nå...føles som alt er på vent, her jeg sitter inne og sturer. Kunne godt fått litt mer sympati og omsorg på hjemmebane også, uten å måtte "fiske" etter det hver gang!:mad: Blir jo ikke mindre irritabel av det, kjenner jeg....:eek:

Hvordan går det galadriel? Lenge siden oppdatering nå! :) håper du har kommet deg på føden ;)

Lykke til, Galadriel!
Den starta plutselig for meg! Åtte dager før termin, helt uten forvarsel:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååå, jeg er så lei!!! :(

5. dagen over termin nå, og ingenting skjer! Hinneløsninga på søndag hjalp ingenting, ikke gåturer, trasking på IKEA eller avslapping heller. Guttene savner meg, og jeg savner dem, vi spiser av tiden mannen har fri siden han tok de to fødselspermisjonukene før termin (han skulle uansett ha fri to uker etter termin og jordmor var jo såååå sikker på at hun kom til å komme før), og formen min er crap. Ender vel med igangsettelse så jeg ikke får den fødselen jeg ønsker meg heller, til tross for to naturlige fødsler fra før. Dritt altså!

Dagens eder og galle :(

Er det lov med litt blæ selv om jeg har fått verdens fineste skatt?

Etterrier!! Fysj og fy :(

Er det lov med litt blæ selv om jeg har fått verdens fineste skatt?

Etterrier!! Fysj og fy :(

Lov med blæ da ja.
Hadde sånn etterrier at jeg ble dårlig jeg. Lå bare i fosterstilling. Helt jævlig.

Jeg hadde jo lest at de var vonde, men det her så jeg ikke komme! Får smertestillende her på sykehuset, og gleder meg til å komme hjem til varmeputa mi! :)

Nei det der var ikke jeg forbredt på heller.

Jeg hadde ikke etterrier, men jeg har hørt flergangsfødende er mer plaget.

Jeg hadde ikke etterrier, men jeg har hørt flergangsfødende er mer plaget.

Jeg fikk høre at førstegangs ikke har det.

Back
Topp