Litt blæ fra meg i dag!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Selv om jeg vet at det egentlig ikke er før i morra etter legens regning, så var dette nedtur å lese. IGJEN får man vel si, for i følge den svenske og amerikanske appen er jeg på overtid. Kudos til dere som er flere dager på overtid og som ikke klager her inne! I morra kveld, hvis ingenting har skjedd, har jeg alvorlige planer om å lage en klagetråd her inne igjen. Og så skal jeg fylle den med eder og galle hver dag, og dere er hjertelig velkomne til å gjøre det samme! :)

Sorry, dårlig dag. Sliten, trøtt og hormonell, og full av dårlig samvittighet fordi alt dette går utover fine familien min ♡

Vedlegg

• 1395581318355.jpg
    1395581318355.jpg
    56,7 KB · Visninger: 100
Kjenner meg godt igjen. Gikk over termin med de to første og det er PYTON!
Masse medfølelse til deg :)

Klag ivei :) Her er jeg superdeppers i dag, for hinneløsningen ser ikke ut til å hjelpe, ikke gåtur eller soving heller. Så her sitter jeg da, helt alene i byen på bursdagen min, mens mannen og ungene koser seg hjemme med sykling og lek og finværet. Tårene triller lett i dag for å si det sånn :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Klag ivei :) Her er jeg superdeppers i dag, for hinneløsningen ser ikke ut til å hjelpe, ikke gåtur eller soving heller. Så her sitter jeg da, helt alene i byen på bursdagen min, mens mannen og ungene koser seg hjemme med sykling og lek og finværet. Tårene triller lett i dag for å si det sånn :(

Uff! Gratulerer med dagen!!:)

Mh

Selv om jeg vet at det egentlig ikke er før i morra etter legens regning, så var dette nedtur å lese. IGJEN får man vel si, for i følge den svenske og amerikanske appen er jeg på overtid. Kudos til dere som er flere dager på overtid og som ikke klager her inne! I morra kveld, hvis ingenting har skjedd, har jeg alvorlige planer om å lage en klagetråd her inne igjen. Og så skal jeg fylle den med eder og galle hver dag, og dere er hjertelig velkomne til å gjøre det samme! :)

Sorry, dårlig dag. Sliten, trøtt og hormonell, og full av dårlig samvittighet fordi alt dette går utover fine familien min ♡
Uff!! Håper babyen kommer snart!!! Skjønner du er lei.

Mh

Det er lov å klage litt når man er på overtid.
Uff ja, og så er jeg ikke på overtid en gang! :b Vi får lide sammen alle som vil - det må være lov å være lei nå altså. Ni måneder er lenge, og mange har jo slitt med diverse plager i omtrent alle månedene. Og så blir vi jo så misunnelige på dere som har fått de søte babyene deres! :)

Stor klem fra meg ♡

Gratulerer med dagen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjedelig å vente. Gikk 4 dager over med første, og det var pyton! Så bare klag i vei ;)

Åh så hærlig at noen har laget en klagetråd på dette! :) har gått over på svenskeappen jeg og nå, den viser 100,4% ... Dritt... Og så alle som sa jeg kom til å få før termin... jotakk! Termin til uka, men er rimelig klar for å hilse på NÅ! :) har hatt maserier på og av siden onsdag, spesielt om natten, men ingen ordentlige ennå. Har du/dere noen symptomer på nært forestående fødsel? :)

Vet dere, i natt har jeg liggi med rier fra kl to til fem! Det har gitt deg litt nå, bare hatt to den siste halvannen timen. Håper det er det real dealog at de tar seg opp igjen, og ikke at det var sånne maserier! Hvordan kjennes de maseriene ut?

Åh så bra! Håper de tar seg opp ja! :) maserier er vel det det heter når du har rielignende tak som ikke tar seg opp i styrke/frekvens. Desse fører så vidt jeg vet ingensteds hen, men vil tro at når de kommer så nærme termin har de vel litt å si? Eller det har vært modningsrier? :) har uansett ikke hatt en eneste i natt, så føler for å klage litt til ;)

Disse ble i alle fall sterkere før de dabba av igjen. Og de holder på enda, kommer en i ny og ne. Sendte mannen på jobb, og nå skal jeg kjøre guttungen i barnehagen. Og så fåe jeg dra hjem å slappe av og håpe på mer action!

Jeg stemmer fortsatt for klagetråd altså ;)

Flott at de ikke har gitt seg! :) her tror jeg fødselen må dyttes i gang med sterkere lut ;) hadde man bare hatt en oppskrift som funker! :p

Disse ble i alle fall sterkere før de dabba av igjen. Og de holder på enda, kommer en i ny og ne. Sendte mannen på jobb, og nå skal jeg kjøre guttungen i barnehagen. Og så fåe jeg dra hjem å slappe av og håpe på mer action!

Jeg stemmer fortsatt for klagetråd altså ;)
Så spennende :-) det var sånn det begynte for meg, hadde en rie når jeg leverte i barnehagen. Og kom en til når jeg kom hjem osv. Brått var de regelmessige og jeg hadde babyen min på slutten av dagen :-) Masse lykke til!!! :-)

Back
Topp