Takk!Så spennendedet var sånn det begynte for meg, hadde en rie når jeg leverte i barnehagen. Og kom en til når jeg kom hjem osv. Brått var de regelmessige og jeg hadde babyen min på slutten av dagen
Masse lykke til!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Så spennendedet var sånn det begynte for meg, hadde en rie når jeg leverte i barnehagen. Og kom en til når jeg kom hjem osv. Brått var de regelmessige og jeg hadde babyen min på slutten av dagen
Masse lykke til!!!
![]()
Så bra! Må oppdatere!Takk!Nå ligger jeg på sofaen med Ringenes Herre extended edition og sjokolade, og her håper jeg på å bli til vi drar på sykehuset
De har tatt seg opp litt igjen nå, men det går fortsatt en stund mellom hver.
Takk!Nå ligger jeg på sofaen med Ringenes Herre extended edition og sjokolade, og her håper jeg på å bli til vi drar på sykehuset
Takk!Lykke til, Galadriel!
Her er jeg på dag 3 etter termin og er ganske lei! Til dere som har født før: Har dere hatt symptomer som vonde kynnere eller mensmurringer i dager før fødselen? Jeg har nemlig ikke en eneste plage, og er da redd for at fødsel er "langt" frem i tid! Har en drøm om at fødselen plutselig kan starte![]()
Takk!Nå ligger jeg på sofaen med Ringenes Herre extended edition og sjokolade, og her håper jeg på å bli til vi drar på sykehuset
Den starta plutselig for meg! Åtte dager før termin, helt uten forvarselLykke til, Galadriel!
Her er jeg på dag 3 etter termin og er ganske lei! Til dere som har født før: Har dere hatt symptomer som vonde kynnere eller mensmurringer i dager før fødselen? Jeg har nemlig ikke en eneste plage, og er da redd for at fødsel er "langt" frem i tid! Har en drøm om at fødselen plutselig kan starte![]()
Er det lov med litt blæ selv om jeg har fått verdens fineste skatt?
Etterrier!! Fysj og fy![]()
Jeg hadde jo lest at de var vonde, men det her så jeg ikke komme! Får smertestillende her på sykehuset, og gleder meg til å komme hjem til varmeputa mi!Lov med blæ da ja.
Hadde sånn etterrier at jeg ble dårlig jeg. Lå bare i fosterstilling. Helt jævlig.
Jeg hadde jo lest at de var vonde, men det her så jeg ikke komme! Får smertestillende her på sykehuset, og gleder meg til å komme hjem til varmeputa mi!![]()
Jeg hadde ikke etterrier, men jeg har hørt flergangsfødende er mer plaget.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app