RedBushTea
Glad i forumet!
Hvordan tolke man verdier av AMH og FSH? Resultatene mine fra i fjor viste AMH=9.1 og FSH=8.4. Kan disse vise lav egg kvantitet og kvalitet for min alder (33/34 år)? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan tolke man verdier av AMH og FSH? Resultatene mine fra i fjor viste AMH=9.1 og FSH=8.4. Kan disse vise lav egg kvantitet og kvalitet for min alder (33/34 år)? Erfaringer?
jeg trur jeg har noe slik selv...om det ikke var oppi 90... og jeg har pcoJeg er 30 og har en AMH på 74. Noe som gjør at jeg er kandidat for pco![]()
Gratulerer!! Takk, det var et godt tips. Skal prøve å spise sunnereJeg hadde i siste runde nå AMH på litt over 9. Min ble betraktelig bedre etter at jeg skjerpet kostholdet, dvs kuttet ut alt godteri, sukker i hverdagen og reduserte karbo generellt. 9 er ikke bra, men alt hva kan klarer å forbedre kan gjøre en forskjell. Nå er jeg hvertfall gravid.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har amh på 44 å i brevet sto det at jeg hadde utmerket eggereserver , har dere sett denne artikkelen jenter, bare litt obs obs http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/flere-tusen-kvinner-kan-ha-faatt-feil-gravid-svar/a/10129457/
Dette fikk meg til å få svar fra Riksen
Da har du god reserve og egg kvalitet.AMH er på 46
FSH 6
Sent from my iPhone using BV Forum
Jøss!! Kanskje eg burde sjekke min igjen... Har i følge prøven ein amh på 1,5. Den vart tatt i fjor vår. Fekk ut 11 egg på forrige runde, så dei syns d var litt rart...Jeg har amh på 44 å i brevet sto det at jeg hadde utmerket eggereserver , har dere sett denne artikkelen jenter, bare litt obs obs http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/flere-tusen-kvinner-kan-ha-faatt-feil-gravid-svar/a/10129457/
Dette fikk meg til å få svar fra Riksen
Nei var prøven jeg tok, men ringte for å dobbelsjekke (før jeg viste at prøven var så bra)Fikk du AMH 44 etter ny prøve? Jeg har lest dette også. Men jeg fikk ingen beskjed fra sykehuset anngående feil i prøvene, typisk. Men uansett jeg har tatt en ny AMH prøve siden vi skal til en ny forsamtale i Hausken. Håper jeg er blandt de som har bedre AMH.