*IKM uke 16*

Jeg skal også ta et glass rødvin i dag, men lever som normalt til jeg får en positiv test.
Når man er aktiv prøver, og tester tidlig vil man få vite om spiren lenge før den får næring (og evt. alkohol) fra deg.
Jeg er ikke på fylle mellom EL og IKM, men kan godt ta et glass vin.
Jordmødre dier også at de fleste har hatt seg en tur på fylla før positiv test, så lenge en ikke gjør det hver helg er det sjelden farlig for fosteret :-)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Er det ikke typisk, at de gangene jeg har blitt gravid, så har jeg blitt det på "uhell", siden jeg har prøvd å være forsiktig for å IKKE bli det.

Nå som jeg gjør alt jeg kan for å time det riktig, og sørger for masse humping før el - så kommer tr i stedet!

Skjønner ikke at det går an :p

Da er det fram med pågangsmotet og folat-glasset igjen! Begge har hatt seg ei ukes sørgepause, men nå er tr reist for denne gang. Spennende dager som kommer nå:)

Ettersom TR kom brasende inn dørene her i dag, forferdelig uønsket, må jeg planlegge neste pp... :( IKM lørdag 19/4. Blir pp5 for meg... Håper virkelig at dette blir siste pp! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det ikm mandag 14. april. (Evt søndag 13). Så slenger meg på her jeg. :) dette blir vår pp 8.
Denne mnd temper jeg for første gang. Tempet litt forrige mnd, så fikk med meg temperatur fallet den dagen mensen kom. Håper det ikke kommer denne gangen. ;)

Ettersom TR kom brasende inn dørene her i dag, forferdelig uønsket, må jeg planlegge neste pp... :( IKM lørdag 19/4. Blir pp5 for meg... Håper virkelig at dette blir siste pp! :)

Æsj så kjipt. Håper at dette blir siste pp for alle her! :)

Når begynner dere å teste etter el? :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Cd8 her. Begynner å teste rundt cd12, men tror ikke el kommer før nærmere cd15 (sist kom el på cd 20). Hadde vært godt med kortere syklus :p

Jeg bruker CBFM, så begynner å teste når den spør etter det... ;) ca CD 8-9 tenker jeg :)

CD8 her. Kommer ikke til å ta el-tester, men har 32 dagers syklus, så slaget skal antakelig stå de aller første aprildagene. Føles leeeenge til!

CD8 her. Kommer ikke til å ta el-tester, men har 32 dagers syklus, så slaget skal antakelig stå de aller første aprildagene. Føles leeeenge til!
Da ligger vi ganske likt :-)

IKM 19.april :-)

Denne pp tar jeg bidronninggele og wildyam :-) har prøvd i 2,5 år og har vært gjennom prøverør (3 fersk og et frys)

Så lenge det finnes drømmer
er det håp ♡♥♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Når begynner dere å teste etter el? :)

Jeg begynner når jeg begynner å kjenne EL-smerter.
Blir ca 3-5 dager før EL testen blir positiv.
Tester frem til den blir negativ igjen

Har ikke fått meg til å bestille el tester.. typen er som sagt bare hjemme annenhver helg, så om el er forsinket eller ikke kommer når jeg ønsker så er det ikke noe å gjøre med det. MEN jeg får se han tre helger på rad nå, så får bare legge inn aksjer fredag, lørdag og søndag hver helg frem til tr og håpe på det beste :-) prøver å ta det med ro denne pp, og prøver å ikke tenke så mye på det. Håper jeg klarer det :-p

Fant ut i dag at vi har fått lånt hytte i påsken, så vi får håpe det ikke blir noe tr da, men kanskje en positiv test på turen vår ♥♡♥

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Hva er dette nå da... Spotting i dag på cd11. Spottet både i forkant og etterkant av tr denne gangen. Har aldri spottet før i mitt liv, så det er tydelig at sa i jan har klusset til litt av hvert.

El er ikke før om en uke, så skjønner ikke hvorfor jeg spotter nå plutselig :p

Back
Topp