Svak positiv rugedag 10

Astra87

Forelsket i forumet
Har vært i så crappy form i helgen at jeg bare måtte teste i sta.. En halvtime siden sist jeg tissa da jeg tok testen, så var ganske forberedt på dårlig konsentrasjon av hcg. Men testen slo ut den, slik var den for 3 år siden da jeg testa 12 dpo med jenta mi også, så her er det håp. Føler meg iallefall gravid :-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    288,7 KB · Visninger: 483
Åååh, så spennende :-) den er helt klart positiv.. gratulerer så mye:-)

Så gøy! Gratulerer masse!

Gratulerer! Har ingen tester, så tror jeg kommer til å vente til blodprøven. Kanskje...

Ååååå hihi såå gøy og spennende!!! Dette virker så absolutt lovende! :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Så herlig! Ser jo lovende ut! Gratulerer:):)

Takk! Skal på apoteket å kjøpe en cb digital i morgen :-) så tenker jeg å dra på legekontoret å ta en hcg test, på tirsdag kanskje.. Er rugedag 12 for tidlig eller bør jeg vente til rd 14 med å gjøre det?

Takk! Skal på apoteket å kjøpe en cb digital i morgen :-) så tenker jeg å dra på legekontoret å ta en hcg test, på tirsdag kanskje.. Er rugedag 12 for tidlig eller bør jeg vente til rd 14 med å gjøre det?
Har du ikke fått en testdag fra sykehuset/klinikken?

Skal ta en test på rd 14, men de pleier mener ikke hcg test er nødvendig.

Gratulerer! Dette ser veldig lovende ut:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer :)

Tusen takk alle sammen! Har den følelsen i magen som jeg hadde sist - kjennes ut som den skal til å romle hele tiden og at jeg er sulten uten at jeg har lyst på noe spesielt. Har også ganske vondt i korsryggen. Bare så overrasket over å kjenne det så godt allerede. Men det er helt greit ;-) vi har prøvd i to år nå da vi startet i april 2012. Endelig får lillemor en søster eller bror - eller kanskje begge deler ;-)

Åh!! Gratulerer så mye! Så moro å teste positivt så tidlig!! :D Måtte spiren klore seg fast <3

Takk! Dagens test var som forventet, gleder meg til å ringe StOlavs på testdagen som er torsdag! :-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    910,8 KB · Visninger: 145
Gratulerer! :)

Gratulerer! Jeg tør ikke teste, er så redd den blir negativ :)

Fantastisk!! Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse!!!

Back
Topp