Veide lillegutt hjemme her i dag morges (først gikk jeg på vekten alene og så med han i armene) og da skillet det 4,4 kg med og uten han. Han veide 3400 gram på helsestasjonen for 2 uker siden. Han hadde da lagt på seg 160 gram på 3 dager siden vi dro hjem fra sykehuset. Jeg har MYE melk og han spiser relativt ofte, ca hver 3-4 time om natten og ca 2-3 time på dagen. Han har ca 3-4 bæsjebleier til dagen og tisser mye. Det jeg lurer på er om han kan få for mye mat? Jeg pleier å pumpe 20-30 ml før hver amming da jeg har sånn spreng at han ikke får skikkelig tak om jeg ikke letter litt på trykket før jeg legger han til. I tillegg er jeg redd for han skal få for mye formelk. Kan jeg gi han for lite formelk og for mye av den fete ettermelken?
Når han ligger å dier så renner det ofte melk ut på sidene av munnen hans og noen ganger når han slipper brystet så står spruten ut av puppen. Noen som har noen tips til å redusere trykket litt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Når han ligger å dier så renner det ofte melk ut på sidene av munnen hans og noen ganger når han slipper brystet så står spruten ut av puppen. Noen som har noen tips til å redusere trykket litt?
Sent from my iPhone using BV Forum