Fest imorgen - økedøgn idag!!

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Thanks Karma... Endelig skal mor ut på livet - deilig treretters middag og jentekveld hos en venninne, og jeg skulle pumpe meg så pappaen har melk til imorgen kveld og natt. Og så er mini helt desperat på puppen idag så jeg får jo aldri pumpet:( Dessuten - tenk om han er sånn imorgen også! Da blir jeg skikkelig skuffa..... Er det dårlig gjort å gi ham mme da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, det er ikke dårlig gjort. Du har godt av å komme deg litt ut og bort fra babyen ;) Mme gjør babyen mett lengere også ;)
 
Gi mme om han tar det! Pumpa å styrte de første gangene, men ooorka rett og slett ikke til slutt, så nå er det mme som gjelder om jeg skal ut en tur. Ikke noe problem :)
 
Litt krise om han ikke liker det da... Men men, får bare prøve. Har nok til ett eller to måltider i fryseren så krise blir det uansett ikke...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babyer har økedøgn for å øke produksjonen slik at de får nok mat, det er ikke sikkert at det er det lureste å overse det?


******************
Surfer mobilt!
 
Litt krise om han ikke liker det da... Men men, får bare prøve. Har nok til ett eller to måltider i fryseren så krise blir det uansett ikke...


Sent from my iPhone using BV Forum

Den Nan1 ferdig blanda på kartong er din hjelp i nøden. Mange liker den. Tøm på flaske, 30 sek i micro og fiks ferdig! Kjekk å ha i krisetilfeller.
 
Babyer har økedøgn for å øke produksjonen slik at de får nok mat, debrystikke sikkert at det er det lureste å overse det?


******************
Surfer mobilt!
Det er jo bare snakk om en kveld/natt. Tror d blir værst for mor, for hun kommer til å få melkespreng :p Best å ha med pumpa på fest!
 
Det er jo bare snakk om en kveld/natt. Tror d blir værst for mor, for hun kommer til å få melkespreng :p Best å ha med pumpa på fest!
Jeg er uenig. Så mange som påstår at melken forsvinner og må slutte ammingen, så synes jeg det er viktig å lese babyens behov og amme når det måtte trengs for å opprettholde en naturlig produksjon som gir nok mat til babyen.


******************
Surfer mobilt!
 
Jeg er uenig. Så mange som påstår at melken forsvinner og må slutte ammingen, så synes jeg det er viktig å lese babyens behov og amme når det måtte trengs for å opprettholde en naturlig produksjon som gir nok mat til babyen.


******************
Surfer mobilt!
Jada jeg vet jo at det er det som er poenget med økedøgn. Men har nå ammet annenhver time hele dsgen idag, og antakeligvis hele dagen imorgen. Så det blir jo bare de timene fra han legger seg imorgen kveld og til søndag morgen. Tipper jeg ikke mister melka av det;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke krise:) pump deg et par ganger iløpet av kvelden/natten og brystene blir stimulert til mer produksjon likevel. Baby klarer seg noe timer og du kan jo teste en liten slurk på dagen og se om baby liker det?:) Det er viktig at mor har det bra og får en timeout,da blir óg baby gla!!!! Kos deg,håper du får en kjekk og uforstyrret kveld:D
 
Back
Topp