Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine har gjort skikkelig vondt på slutten av stimuleringen, magen har vært stor og øm. Når skal du inn på ul? Hvis det fortsatt er en stund til kan du jo kanskje spørre behandlende lege om det bør vurderes å skyve den fram noen dager pga smertene?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg mener jeg også kjente det etter 5 dager, har gått på gonal-d begge mine forsøk. Hva tar du?
Pleier ikke ha særlig vondt ved eggløsning, så dette var verre, kjente tydelig at det var eggstokkene som gjorde vondt under stimuleringen, på begge sider.
Håper det roer seg. Ta det rolig, det hjelper. Krysser fingrene for at uka ikke blir for langSpennende tider for deg!!
Jeg har alltid hatt vondt etter kun to-tre dager, alltid hatt første ul etter 4-5 dager og også blitt overstimulert på alle forsøkene. Men det er veldig liten sjanse for alvorlig overstimulering, så ville ikke bekymret meg for mye. Men ville kanskje ringt klinikken for en tidligere ul. Kanskje ikke du trenger så mange dager på sprøyter som de har satt opp, eller kanskje du skulle hatt en litt mindre dose. God bedring og lykke til![]()
Det er ikke like vondt nå, kjenner innimellom sånne el-smerter på et vis! Jeg har ganske liten dose tror jeg, 150ie eller hva det heterjeg skal på ul på fredag så jeg håper iallefall at jeg får uttak på mandag.
Sikkert helt normale smerter
Tror 150 ie er sånn standard-dose. Det var altfor mye for meg. Jeg fikk alvorlig ohss etter 100 ie... Mens andre bruker det tredoble uten noen særlig bivirkninger.
Lykke til i morgen![]()
Uff :-( ikke kjekt med sånne bivirkninger :-/ tar vel siste dose imorgen du da,?Nå har jeg kjempevondt og er kvalm så ber til alt som finnes om at jeg får uttak på mandag! Kjemperedd for å bli oversrimulert..tusen takk snille du <3
Uff :-( ikke kjekt med sånne bivirkninger :-/ tar vel siste dose imorgen du da,?
Jeg har også uttak på mandag![]()
Jeg fikk el sprøyten samtidig som resten av medisinene .Jeg gjør nok dettar på kveldstid og skal på ul på morgenen så regner med det må taes en på kvelden? El sprøyten har jeg ikke fått, har du? Så kjekt!! Om vi begge greier det så har vi termin samtidig <3 når fikk du vite om dato for uttak?