*Skravletråd* alle mot alle

Nettopp kommet hjem igjen fra trilletur, men den var så rolig at jeg forbrendte ikke så mye akkurat:p
Håper vi er ferdig om et par uker med vaskerommet i kjelleren og gangen der nede, for da kommer det tredemølle i hus :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har begynt arbeidet med å rydde vaskerommet nå i kveld, grøss for en jobb! Vi har ganske stort vaskerom, med skap av typen kjøkkeninnredning, samt en benk og flere kroker osv. Da vi flyttet inn i sommer ble det bare satt en del ting der som skulle ryddes etterhvert, og så ble det aldri gjort. Rotet vokste, og en så stor jobb at jeg aldri orket å hive meg på den, før det plutselig bare klikket nå. Så i morgen skal jeg vaske gulvet der, og virkelig ta siste finish. Deilig å ha gulvplass der igjen. :p Og så dukket det jo opp alt mulig morsomt underveis da. :D Så det ble dagens trim. ;)
 
Jeg har begynt arbeidet med å rydde vaskerommet nå i kveld, grøss for en jobb! Vi har ganske stort vaskerom, med skap av typen kjøkkeninnredning, samt en benk og flere kroker osv. Da vi flyttet inn i sommer ble det bare satt en del ting der som skulle ryddes etterhvert, og så ble det aldri gjort. Rotet vokste, og en så stor jobb at jeg aldri orket å hive meg på den, før det plutselig bare klikket nå. Så i morgen skal jeg vaske gulvet der, og virkelig ta siste finish. Deilig å ha gulvplass der igjen. :p Og så dukket det jo opp alt mulig morsomt underveis da. :D Så det ble dagens trim. ;)
Så deilig å endelig ha fått ryddet da :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med dere folkens?


Sent from my iPhone using BV Forum

Akkuratt spist taco :/ finner ikkje motivasjonen igjen no etter treneforbudet. Var hos legen igjen i dag, for tabelettene funker ikkje. Så eg må begynne hos fysio :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klarte å holde meg unna sjokoladen på jobb i dag :) men frista så med noe søtt etter middagen, og uheldigvis hadde vi sjokolade i skapet !!! :(
Blir mindre vann om dagen også....
MÅ ta meg sammen nå!!!


Fra appen
 
Klarte å holde meg unna sjokoladen på jobb i dag :) men frista så med noe søtt etter middagen, og uheldigvis hadde vi sjokolade i skapet !!! :(
Blir mindre vann om dagen også....
MÅ ta meg sammen nå!!!


Fra appen

Eg sprakk på sjokoladen no i sted og :( eg va så snopesjuk at eg holdt på å stryka med. Ska ikkje væra lett. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Foreløpig beregna skatt...........


Til gode :D jippi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klarte å holde meg unna sjokoladen på jobb i dag :) men frista så med noe søtt etter middagen, og uheldigvis hadde vi sjokolade i skapet !!! :(
Blir mindre vann om dagen også....
MÅ ta meg sammen nå!!!


Fra appen
Drikker aaaaaltfor lite vann jeg også :(
Du som er ute i skogen så mye ser ikke noe til den sjokkisen på vekta uansett ;) Hadde vært værre med meg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, lite motivasjon denne uka her... Lite vann blir det å:( vanskelig å holde seg igang uten en utfordringene kjenner jeg..
 
Huff, lite motivasjon denne uka her... Lite vann blir det å:( vanskelig å holde seg igang uten en utfordringene kjenner jeg..

Hva om vi neste uke bare lager en tråd som vi kan skrive ned på de tingene vi har pleid å notere ned tidligere i utfordringene? Bare så vi har et sted å vise fram at vi er flinke og holde oversikt for oss selv alt vi har gjort. :)
 
Hva om vi neste uke bare lager en tråd som vi kan skrive ned på de tingene vi har pleid å notere ned tidligere i utfordringene? Bare så vi har et sted å vise fram at vi er flinke og holde oversikt for oss selv alt vi har gjort. :)
Det var lurt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens mosjon: https://www.youtube.com/watch?v=bSsnxx_r2N0

Testet en ny dansetreningsfilm. Den var ikke på langt nær like utfordrende som den pump it up-videoen som jeg la ut i forrige uke, jeg ble ikke noe særlig anpusten, men svett ble jeg da til slutt, og det er jo koordinasjonstrening også. Fint hvis man ønsker en litt roligere trim.
 
I dag må alle huske å sende vekta på pm til meg innen kl 20.00 og ikke oppdatere vekttråden før resultatet er komt ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
sorry! Hadde ikke fått med meg dette!!

Det går veldig bra. Akkuratt komt inn dørene. Har vært på basar av alle ting på ein fredag :D :p skal få ungene i seng så kommer resultatet ut ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glemte av å levere resultat denne uka.
Så nå er jeg ute, litt surt men kjenner det er greit da det er litt mye å tenke på om dagen! Lykke til videre alle sammen :)
 
Glemte av å levere resultat denne uka.
Så nå er jeg ute, litt surt men kjenner det er greit da det er litt mye å tenke på om dagen! Lykke til videre alle sammen :)

Da va synd du glemte det :( masse lykke til te deg også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp