Første?
Jepp, men det får bare være..om han vil være sur og gå glipp av den aller første aketuren så er det hans tap
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, ser ikke at det er en tann enda da men
Det er sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første?
Jepp, men det får bare være..om han vil være sur og gå glipp av den aller første aketuren så er det hans tap
Så gøy ♥ Gratulerer med den første tannenJa, ser ikke at det er en tann enda da men![]()
Det er santKjedelig å gå glipp av sånt.
Kan jeg få oppskriften på den? Fikk lyst å prøve![]()
Skje-testen?Så gøy ♥ Gratulerer med den første tannenhar du tatt "skje-testen" ?
Morsomt. Første tannen?
Ta en tskje og se om den lager lyd mot tannen?Skje-testen?![]()
Hei Mats!gl12lmnknnm mn 5NYYJNNF M N C GGNBRhuihia
Tid begynner han i bhg? Det er faktisk ganske stor forskjell på en unge som er over året og en som er åtte ni mnd. Bare tenk hvor mye som har skjedd det siste halve året.Ute og trillerLille prøvde å huske for første gang! Var litt moro, men ganske skummelt
Skli liker han ikke... Håper virkelig han begynner å like sånt før han begynner i bhg :O
Hei, Mats!gl12lmnknnm mn 5NYYJNNF M N C GGNBRhuihia
Hun tissa seg ut, dessverreBlir spennende å høre hvordan det går![]()
Tid begynner han i bhg? Det er faktisk ganske stor forskjell på en unge som er over året og en som er åtte ni mnd. Bare tenk hvor mye som har skjedd det siste halve året.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun tissa seg ut, dessverreMen hadde tisselaken, så var bare å skifte på sengen og ta henne en tur på do. Resten av natten gikk fint. Blir nok noen uhell nå i starten. Får se om hun er motivert for å sove uten i natt igjen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har fått ulike råd om det. Noen mener det motsatte siden man da venner dem til å alltid stå opp på kvelden. Vi får se hvordan det går videre. Hun har hatt noen netter med tørr bleie og der hun har gitt beskjed om at hun måtte på do på natten.Ta henne med på do før du legger degHvordan gikk det?
Ta en tskje og se om den lager lyd mot tannen?det er gøøøy
Hei Mats!
Min har ikke fått enda. De er så søte med små tannebisserDet var tannPrøvde med teskjea
![]()
Takk. Det må jeg prøve4 ss mel, 4 ss sukker, 2 ss kakao, 1 ts vaniljesukker, 1 egg og 3 ss olje 3-4 min i mikro på full pupp![]()