Hvis du titter innom her så..........

Det var sikkert spennende :D Sånn var Mats også, han skjønte ikke helt hva som skjedde :)
La et bilde på skjult :-) måtte dingle litt med tråden til akebrettet for å få henne til å se sånn halvveis fornøyd ut :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var hos mamma og pappa fra torsdag til i går, og da sliter storesøster med å sove på morgenkvisten siden jeg og lillebror ligger på samme rom. Så etter to tidlige morgener i tillegg til mye styring på natta har jeg endelig fått sove ut litt! Men skjønner ikke hvorfor gubben må bruke over en time fra de våkner til de går ut av senga jeg skal sove i! Er ikke så lett å sove med en på 9 måneder og ei på 3,5 år klatrende oppå meg...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Var hos mamma og pappa fra torsdag til i går, og da sliter storesøster med å sove på morgenkvisten siden jeg og lillebror ligger på samme rom. Så etter to tidlige morgener i tillegg til mye styring på natta har jeg endelig fått sove ut litt! Men skjønner ikke hvorfor gubben må bruke over en time fra de våkner til de går ut av senga jeg skal sove i! Er ikke så lett å sove med en på 9 måneder og ei på 3,5 år klatrende oppå meg...

Jeg tok hevn idag, var min tur å stå opp men låg leeeeeeeeeenge og lot henne klatre på sambo :P

Jeg tok hevn idag, var min tur å stå opp men låg leeeeeeeeeenge og lot henne klatre på sambo :P

Har prøvd det jeg og, men han sover jo gjennom det. Og dessuten klatrer de mest på meg:(

Og, han mener det er min skyld at han måtte drøye det i dag fordi jeg ikke la meg før 24 selv om han la seg 22.. Han får nemlig ikke sove uten meg, det er ikke mitt problem mener jeg!

Har prøvd det jeg og, men han sover jo gjennom det. Og dessuten klatrer de mest på meg:(

Bajs..

Og, han mener det er min skyld at han måtte drøye det i dag fordi jeg ikke la meg før 24 selv om han la seg 22.. Han får nemlig ikke sove uten meg, det er ikke mitt problem mener jeg!

Dårligste unnskyldninga jeg har hørt!

Lager du med egg eller uten? Tror den er ganske mye bedre med egg, jeg har nemlig prøvd uten og det var ikke så veldig godt.

Prøvde med egg :) Men jeg stekte den i fire minutter, den ble hard som stein :D Så orka ikke smake på den :P

Natten har vært litt blæh her også. Sigg våknet kl 4 var rasende! Liker ikke det.
I morgen reiser mannen så da må jeg ta Sigg selv om natten så da blir det nattmat igjen og vi rykker tilbake til start :/ Jaja, tror ikke han er sulten heller for han sovnet etter 10 min og sov til 7.

Feberfri så langt i dag. :-) Men hoster og syns det er vondt. :-(

Ute er det litt snø og ingen vind så kunne jo vært ute, men får bli frisk først. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe. Må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt på lenge :)

Feberfri så langt i dag. :-) Men hoster og syns det er vondt. :-(

Ute er det litt snø og ingen vind så kunne jo vært ute, men får bli frisk først. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Stakkars liten. Håper hun blir kvitt hosten snart også.

Back
Topp