Hvis du titter innom her så..........

Okei, ikke lett å få hun til å sitte litt hos dere på kveldstid? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hun jobber en god del kvelder, teater en del kvelder, så få kvelder igjen :) Men hun sitter viss vi ber henne :) Da bytter hun vakter og avlyser øvinger. Derfor blir det når det er nødvendig :D

Hun jobber en god del kvelder, teater en del kvelder, så få kvelder igjen :) Men hun sitter viss vi ber henne :) Da bytter hun vakter og avlyser øvinger. Derfor blir det når det er nødvendig :D
Åja:) mamma&pappa er også slik. I går ble det på impuls, og mamma jobba, men da kom pappa da, siden han ikke hadde så mye å gjøre:)

Guuud så sosiale jeg og sambo er blitt! ! Vært på farten hele dag, hjemme og la ungene. Pappa kom å satt her i en time nå, mens vi var å prøvde laser paintball med noen venner! MOrO ! Men kjære, så svett jeg ble. Rene treningsøkta! Sambo ble igjen og tok noen øl :)

Det er moro det :-D Ikke gjort det på mange år, men kanskje man skulle prøvd igjen :-P God trening er alltid velkomment :-P

Morgen! Ikke så veldig god foreløpig, men satser på det tar seg opp. Nå skal lille få ut og sove!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppe og ikke gråter :-) Håper gubbisen er bedre idag så vi kan finne på noe, men regner ikke med det... Så da får man evt finne på noe selv (som vanlig på søndagene)...

I dag har storesøster lagt seg uten bleie for første gang (eller vi forsøkte for noen mnd. siden, men da var hun nok ikke klar for det og hadde uhell hele tiden). Hun har vært bleiefri på dagen lenge nå, så egentlig på tide. Litt dumt for meg siden mannen ikke er hjemme i helgen, men kan jo ikke nekte henne når hun vil selv :) Spent på hvordan dette går!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ta henne med på do før du legger deg :) Hvordan gikk det?

Dager var egentlig grei, helt til jwg og snakket med sambo, han gjode den fort dritt!

MEA

Dager var egentlig grei, helt til jwg og snakket med sambo, han gjode den fort dritt!

MEA
Uffda?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg og snuppa vært ute og prøvd akebrettet hun fikk til jul :-) Sambo sover.. grrr.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp