Treff på søndag! :):)

Starbucks

Forumet er livet
Er dere klare for Oslo-treff på søndag? Jeg gleder meg ihvertfall masse! Tenkte å sjekke om det fantes et bedre sted å møtes for de som evt. kommer med tog. Et sted ved Nationaltheatret? Samme tid, kl. 13.00:)

Så koselig! Må dere storkose dere :D

Jeg er med å gleder meg masse

Sent from my iPad using BV Forum

Så hyggelig! Kos dere :)

Hvor skal vi møtes?

Kaffebrenneriet ved siden av Saga kino:) Hvis det er fullt, så trasker vi bare til neste cafe:) Jeg kommer litt tidligere for å holde av plass om det går:)

Det hadde vært veldig hyggelig, men har dessverre ikke mulighet imorgen! Bor ikke så langt unna så henger meg gjerne med en annen gang :)

Så bra , hvor bor du?

Kaffebrenneriet ved siden av Saga kino:) Hvis det er fullt, så trasker vi bare til neste cafe:) Jeg kommer litt tidligere for å holde av plass om det går:)
Jeg å kommer tidlig starbucks, tar med strikkeriet mitt i ventetiden :) kan sende deg nr mitt på pm så kan du jo sende mel til meg når du er der

Jeg å kommer tidlig starbucks, tar med strikkeriet mitt i ventetiden :) kan sende deg nr mitt på pm så kan du jo sende mel til meg når du er der
Supert!:)

Har vist klart å bli forkjøla :( Så tryggest at jeg holder meg hjemme i morgen. Men håper vi kan gjøre slik igjen en annen gang :-) Kos dere masse

Har vist klart å bli forkjøla :( Så tryggest at jeg holder meg hjemme i morgen. Men håper vi kan gjøre slik igjen en annen gang :-) Kos dere masse
Uff da! God bedring!:D

Takk!

Besøket vårt dro nå, så jeg slenger meg gjerne med allikevel! Ses snart

Kos dere i dag jenter :)

Evt så kan vi komme oss til byen?

Hei. Vi er i Lillestrøm og kan evt. flytte oss til byen. Send meg pm for nummer, så ringes vi.

Back
Topp