Skulle gjerne ha hatt brystpumpe og gavekort. Vesla ønsker nok at mammaen skal vinne matpakkesettet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du syntes detSå flotte premier!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
sakteHvordan går det med skrivingen jenter?![]()
Skal nok klare 2000Hvordan går det med skrivingen jenter?![]()
Jepp, men det er nok fordi vi har hatt problemer med appen. I dag kom en ny oppdatering, så da blir det nok bedreSkal nok klare 2000
Men merker det er en roligere måned...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, er nesten så jeg er redd for at jeg ikke skal klare 2000!Skal nok klare 2000
Men merker det er en roligere måned...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Håper det blir bedre da for alleJepp, men det er nok fordi vi har hatt problemer med appen. I dag kom en ny oppdatering, så da blir det nok bedre![]()
Hvordan går det med skrivingen jenter?![]()
Håper det retter seg for alle, jaJepp, men det er nok fordi vi har hatt problemer med appen. I dag kom en ny oppdatering, så da blir det nok bedre![]()
Skrev mye første uka, for da var det bare venting. Men så kom babyen 7. mars, så da skifta jeg litt fokusHvordan går det med skrivingen jenter?![]()
Skrev mye første uka, for da var det bare venting. Men så kom babyen 7. mars, så da skifta jeg litt fokus![]()
Skrev mye første uka, for da var det bare venting. Men så kom babyen 7. mars, så da skifta jeg litt fokus![]()
skjønner deg ganske bra der, da får jo også andre større vinner sjanserJeg orker ikke hardkjør denne mnd![]()
Har ligget på topp i to-tre mmd nå med over 2000 innlegg, så nå er jeg støl i tommeltottene![]()
Skriver det jeg gidder denne mmd ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3