4 dager på overtid

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Føler kroppen min svikter meg og at det aldri kommer til å skje noe! Er så lei at jeg bare vil grine... Hjelper ikke at folk sender melding annenhvert minutt for å høre om ikke babyen har kommet nå heller... :(

Skjønner deg så innmari godt, overtid tok knekken på meg. Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle ha en kropp som ikke ville føde. Ikke hjalp det at alle fødte før meg og alle de som maste.

Ikke mange dager igjen for deg da.
Hold ut, selv om det er vanskelig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner følelsen veldig godt! Du er ikke alene! 8 dager over. Og det som føles mest idiotisk, er at det er de nærmeste som "maser". De som garantert får høre det, det øyeblikket vi drar på sykehuset. "Slutt å mas! Jeg sier ifra når det skjer noe!" ;) Spent på hva de sier på trivselskontrollen på sykehuset i ettermiddag.

Kjenner følelsen veldig godt! Du er ikke alene! 8 dager over. Og det som føles mest idiotisk, er at det er de nærmeste som "maser". De som garantert får høre det, det øyeblikket vi drar på sykehuset. "Slutt å mas! Jeg sier ifra når det skjer noe!" ;) Spent på hva de sier på trivselskontrollen på sykehuset i ettermiddag.

Er slik at de nærmeste maser her også! Og jeg har til og med spurt om de kan slutte, fordi det blir slitsomt for meg, men fikk svar om at de kom til å fortsette å spørre, fordi de er utålmodige(!!) Ja, huff.. så synd på dem.. Lykke til på trivselkontroll! :-)

Back
Topp