Hvis du titter innom her så..........

Noen her som har tips til hvordan man får baby til å slutte å hikke?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

God morgen:)

Her skal jeg være litt hjemme, så må jeg kjøpe mørke strømpebukse til Mathea, så skal jeg og svigerinnen min rydde skapet til svigemor.. Så må jeg ut me sambo å handle klær... Han har ikke dressbuske... Hvordan klarer man å miste en dressbukse?

MEA
Miste en dressbukse? Hard kveld på byen? :P

Jeg er lite innom om dagen! Fått meg ny tlf :)
I dag måtte jeg til gynekolog igen pga mongospiralen og klippe av tråden helt! Blir morro å få den ut igjen tenker jeg... satser på narkose.. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Gjort lekser med jentene. Skal på foreldremøte kl.18.00 og mannen skal på yoga kl.18.00. Da blir det vafler til kvelds. Svigermor lager alltid vafler når hun passer barna.

Gjort lekser med jentene. Skal på foreldremøte kl.18.00 og mannen skal på yoga kl.18.00. Da blir det vafler til kvelds. Svigermor lager alltid vafler når hun passer barna.
Koselig det :) hos mormor er det pannekaker de er vant til og alltid vil ha, det og risengrøt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Slapper av på sofaen...storesøster skal snart på turn :-) Sambo blir med hu dit så er jeg hjemme med lillebror...som regel vil hun ha med meg men idag er hun "besssstevenn" med sin far sa a og ville ha med han ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vært til legen, litt slim så fikk noe saltvann damp greier. Var ikke populært, men håper hun får sovet bedre. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er lite innom om dagen! Fått meg ny tlf :)
I dag måtte jeg til gynekolog igen pga mongospiralen og klippe av tråden helt! Blir morro å få den ut igjen tenker jeg... satser på narkose.. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Grattis med tlf! Hvordan?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennende. Mammaen min jobber i bolig. Hun elsker jobben sin.
Hvordan gikk det på intervjuet?

Synes det gikk veldig bra, masse gode spørsmål :) Men er 11 søkere og jeg har INGEN erfaring med brukergruppen, så holder ikke pusten for å få den ;) Men hu var veldig klar på at hu liker folk som ikke har erfaring også :) Alle må få en sjanse :) Så krysser fingrene! :)

Back
Topp