Hvilke navn liker du? :D

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Selvom det er veldig tidlig synes jeg det er så koselig å tenke på navn.. :) Kanskje vi kan få litt inspirasjon her inne fra hverandre.. :D Så hvilken navn liker du? Både guttenavn og jentenavn.. :D
 
Linnea og Milla er jentenavna jeg har forelska meg i! :)
Trym og Nicholas er guttenavna. Blir noen av disse til den lille, om ikke jeg brå-forelsker meg i noen andre navn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Maange jentenavn jeg liker! Men Alida står høyt på lista. Og Maja.
Guttenavn er håpløst vanskelig... men liker Ola, og Olai.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jentenavn så liker jeg
Evina, Elena, Elise, Carine, Christiana og Cristiane :)
Av guttenavn så synes jeg at Leo, Theo, Lucas og Noah er fine navn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Viktoria, Mathea, Olivia. Noah, Theo, Trym. Vel, det er noen navn jeg liker da, men ingen jeg er kjempeforelsket i. Kommer uansett bare til å ha et slikt "vanlig" navn som andrefornavn (mellomnavn?), da vi ønsker noe mer sjeldent som fornavn. Så er jeg jo veldig glad i navnet til sønnen min da, men det vil jeg ikke skrive her i åpent forum enda ;p
 
Guttenavn : Julian
Jentenavn : Emilia

De jeg har tenkt på til nå iallefall :)
 
Jentenavn har vi funnet mange av og plukket ut favoritter, men guttenavn er skikkelig vanskelig. Liker Oliver, men siden det er så populært er det uaktuelt. Jeg er litt sær, og vil ikke ha et populært navn, hehe. ;)

Jentenavn: Marion, Christel, Wendy og Mathilda.
Guttenavn: Neo, Luka og Eskil.

Marion og Eskil er egentlig litt for populære, men er ikke helt klar for å fjerne dem fra lista enda. Christel og Luka er favoritter for øyeblikket, men er så ubestemt, så aner ikke hva vi ender opp med. :p
 
Her har vi snakka om Stella ( eg liker også mellomnavnet "Mae"), og Ask eller Jonar.

Med dei to første fant vi navn veldig fort, kanskje vi må tenke litt meir denne gangen… :)
 
Pia vår heter Amira.. Liker Miranda, Michell, Marielle, Amina, Adelen og Adine. Guttenavn har jeg ikke peil.
 
Maange jentenavn jeg liker! Men Alida står høyt på lista. Og Maja.
Guttenavn er håpløst vanskelig... men liker Ola, og Olai.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ola er mitt favorittnavn. Synd mannen nekter, tror han trasser siden jeg er så veldig på det;)
 
Mine favoritter Emma, victoria, sofia, sofie. Eller Adrian. Luca og Marcus :)
 
Mine jenter heter Emma Victoria, Leah Amine og Mathea Celine:) så er veldig usikre på hvilke navn det blir på lille spira:p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg elsker navnet Edina Sofie(oppkalling), men det gjør ikke mannen i huset! Ellers liker jeg Alva, Elida, Adelen, Adine, Lykke, Vilja, Oliver, Milian, Julian, Liam og Emrik :p
Mest sannsynlig blir det Pernille, eller Filip Alexander :) Utenom det har vi blitt enige om Ludvig, Vilhelm Aleksander, Josefine, Vilde og Mina!
 
Mine jenter heter Emma Victoria, Leah Amine og Mathea Celine:) så er veldig usikre på hvilke navn det blir på lille spira:p



Sent from my iPhone using BV Forum


Bra navnevalg :) Har ganske lik navne smak vi :p
 
Finner ingen guttenavn jeg liker, men masse jentenavn. Håper på litt inspirasjon herfra!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp