Ja, kjempe godtSå deilig med ekstra tid med lille![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kjempe godtSå deilig med ekstra tid med lille![]()
![]()
Å ti nå still!! Du trengte ikke minne meg på det.Da skal jeg i kjelleren å hente siste klærne fra trommel og maskin. Såååå er det natta![]()
Å ti nå still!! Du trengte ikke minne meg på det.
Jeg som skal være flink å legge meg snart.legetime i morgen kvart over ni.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis det er som her så må du gå.Lille har våknet. Mannen har lagt seg, spent på om han tar han eller om jeg må gå… Litt lei av at jeg må gjøre alt med lille. Og lei av at han ikke kan sove en hel natt gjennom. Gleder meg til det!
Nå får det bli natta på meg. Hadde noen ting jeg hadde tenkt å få gjort, men det får bare være i dag.
Håper ikkje du slo deg alt for mykje og at du fekk sover igjenSovet .. sovna med lille. Våknet med skikkelig hodepine.. gikk ned for å ta hodetablett og klarte å skli på nest siste trappetrinn. Og vekte sambo med fallet mitt. Gikk greit, slo bare armen litt og litt øm på låret!
Nå skal kløna sove igjengod natt
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sovna rundt 1Håper ikkje du slo deg alt for mykje og at du fekk sover igjen![]()
Wow! Energisk på morran!Våkna halv 6, storeungen sover borte og lillemor sover. Jeg har tatt ut av oppvaskmaskin, begynt å rydde oppe å satt over en vaskemaskin.![]()
Wow! Energisk på morran!
HehehVar sur serru.Da gjør jeg alltid masse.
![]()
God morgen!God morgen![]()
God morgen!her skinner sola, selv om det var spådd snø i dag
det hadde vært nedtur!
Hvordan har han klart det? Dusjer mæætti lenge?Det hadde vært nedturHer er det også fint være. Sambo har brukt opp varmtvannet
Fikk ikke vaska lille engang! Bra han bada i går, så holder det med kattevask i dag. Men eg sku gjerne dusja
![]()
Hvordan har han klart det? Dusjer mæætti lenge?![]()